preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEDIJSKA PISMENOST
Autor: Martina Kolovrat, 24. 4. 2021.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja se obilježavaju 4. Dani medijske pismenosti. Naša škola već treću godinu za redom sudjeluje kroz različite aktivnosti s učenicima od 5. do 8. razreda.


Cilj projekta jest osvijestiti učenicima o važnosti medijske pismenosti i osigurati im priliku za učenje o medijima. Nažalost, zbog situacije u kojoj se nalazimo uzrokovane korona virusom i ove godine projekt smo obilježili online, putem platforme Teams. Voditeljice projekta, Ivana Milišić i Marita Županović - učiteljice Hrvatskog jezika te Martina Kolovrat i Josipa Baljkas Klisović - učiteljice Informatike su osmislile nekoliko radionica i predavanja za sve navedene razrede a ovisno o dobi učenika, vodeći se dostupnim obrazovnim materijalima razvijenim u sklopu Dana medijske pismenosti.
Učiteljica Ivana je tako s učenicima petih razreda provela istraživanje o navikama u virtualnom svijetu, razgovarali su o sigurnosti, privatnosti, cyberbullying-u te kako postati "medijski mudra osoba". Sve zajedno su povezali s osobnim iskustvom. Na temelju sadržaja iz Hrvatskoj jezika, s učiteljicom Martinom su u digitalnim alatima izrađivali avatare koji im mogu poslužiti za postavljanje osobne fotografije na internetu, odnosno na raznim korisničkim računima štiteći tako svoju privatnost na internetu.
S učenicima šestih razreda, učiteljica Marita je održala predavanje na temu Crtani filmovi nekad i danas - koliko razvoj tehnologije utječe na kompleksnost zabavnih sadržaja, a samim time i na percepciju mladog gledatelja. S učiteljicom Josipom su kroz pristup kritičkog razmišljanja prema medijima i pitanjima za analizu takvih sadržaja osvijestili važnost medijske mudrosti. Za zadatak su izrađivali križaljke kako bi se potakli na razmišljanje i pamćenje različitih pojmova koje su obradili kroz projekt.
Učenici sedmih razreda su s učiteljicom Maritom proučavali influencere i vodili osobni dnevnik influencera u kojem su iznosili teškoće života pod povećalom i pritiskom javnosti koja očekuje da je sve savršeno kao u objavama na društvenim mrežama. Na temelju dobivenih informacija i kroz razgovor s učiteljicom Martinom u digitalom alatu su izrađivali FakeBook.
Učiteljica Ivana je učenicima osmih razreda osvijestila kako kritički promišljati medijske sadržaje, točnije kako prepoznati lažnu vijest. Dobili su dva zadatka/aktivnosti u kojoj su samostalnim radom i istraživanjem došli do zaključka jesu li vijest, internetska stranica i videozapis lažni. Nakon toga su rabeći online alate sami kreirali lažnu vijest. S učiteljicom Josipom su razgovarali o problemskim pitanjima dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama te kako prepoznati lažne vijesti i zadržati kritički odmak od njih. S ciljem osvještavanja i prepoznavanja situacija u kojima najčešće posežu za korištenjem društvenih mreža kao i potreba koje time zadovoljavaju, ispunjavali su anonimni upitnik Lista mojih motiva za korištenje društvenih mreža. Na kraju su pogledali zajedničke odgovore/motive i nakon razgovora promislili postoje li još neki drugi načini, osim korištenja društvenih mreža s pomoću kojih bi mogli zadovoljiti svoje potrebe. Za zadatak su izradili plakate o prednostima i nedostatcima društvenih mreža.
Svjesni važnosti razvoja vještina i učenja medijske pismenosti, sigurni smo da ćemo kao škola provoditi projekte Medijske pismenosti i sljedećih godina, ne samo kroz tjedan u travnju, već i kroz razne druge aktivnosti i predmete.

Josipa Baljkas Klisović, učiteljica Informatike

 

5. razred 

 

6. razred 

 

7. razred

 

8. razred





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju