« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Vlada RH proglasila je 2021. godinu Godinom čitanja ukazujući time na važnost kulture čitanja te na omogućavanje što većem dijelu društva čitanje sa zadovoljstvom i razumijevanjem. Učenike je teško motivirati na čitanje lektire dok je uloga učitelja pronaći načine kojima će učenike potaknuti na čitanje. Važno je stvoriti pozitivno ozračje u kojem učitelj prenosi ljubav prema čitanju na učenike. S tim ciljem, učenici 1.a i 4.b zajedničkom suradnjom, u lipnju 2021. obradili su lektirno djelo braće Grimm - Mačak u čizmama.
Cilj zajedničke obrade lektire je razviti čitateljski interes, zanimanje za određene sadržaje, razviti kulturu čitanja te stvoriti naviku čitanja. Da bi učenike 1.a razreda upoznali s bajkom, učenici 4.b razreda organizirali su piknik u školskom masliniku kako bi im pročitali djelo Mačak u čizmama. Nakon čitanja i analize, učenici 4. b razreda raznovrsnim digitalnim alatima prvašićima su u potpunosti približili književni sadržaj. Nekoliko nastavnih dana učenici 1.a razreda uživali su u otkrivanju različitih IKT alata. Zajedničkom suradnjom, korišteni su jednostavniji IKT alati poput Canve, Adobe Sparka, Flippity flashcards, Crosswords labs, Match the Memory, Break your own news, Sketchpad, Lino, Superherotar, Wordwall, Jigsaw puzzle, Word Art…
S užitkom su rješavali kvizove o tijeku događaja, natjecali se u izvlačenju kartica sa sličicama iz bajke, rješavali križaljke, na digitalnu oglasnu ploču pisali svoje dojmove o bajci, izradili crteže, superjunake kao glavne likove, slagali puzzle s temama iz knjige, izradili pozivnicu za čitanje kao i digitalnu slikovnicu.
https://bit.ly/macak-u-cizmama
Učenici su, pri obradi lektire na multimedijalan način, bili aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa i kreirali su vlastite materijale koji su rezultat njihovog rada. Aktivno su učili putem IKT alata, međusobno surađivali te razvijali kreativnost i maštu. Učenici 1. razreda bili su jako znatiželjni, zainteresirani, rado su sudjelovali u rješavanju postavljenih zadataka te su bili dodatno motivirani jer neke digitalne alate nisu poznavali.
Zajednička evaluacija pokazala je da je ovakav način obrade lektire zabavna aktivnost, a ne obveza te da se uz malo kreativnosti učenicima svaki lektirni naslov može približiti na drugačiji i zanimljiviji način koristeći se besplatnim digitalnim alatima.
Željka Ćaleta Car i Antonija Mamužić, učiteljice