« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Učiteljice Geografije Ana Perak i Antonija Petković su provele istraživanje na temu
GEOGRAFIJA U ON LINE NASTAVI
među učenicima šestih, sedmih i osmih razreda Katoličke osnovne škole u Šibeniku.
Anketirana su 102 učenika.
Uvod
Pandemija COVID-19 utjecala je na promjenu oblika rada u škloli. Učitelji i učenici morali su biti spremni svoju nastavu prebaciti iz realnog u online okruženje. Nastava Geografije ŠKOLSKE GODINE 2019./20. počela se odvijati na jedan sasvim novi način.
Nažalost ove školske godine, 2020./2021., ponovo smo se našli u on line okruženju kad se epidemiološka slika u Hrvatskoj pogoršala. Međutim, organizacija on line nastave ove školske godine nije ista kao prošle.
Naime, dok su lani preporuke bile da se ne ide s nastavom u realnom vremenu kako ne bi opteretili sustav, ove godine nastava je išla u realnom vremenu.
Cilj
Željele smo istražiti što naši učenici misle o on line nastavi Geografije, koji im oblik on line nastave više odgovara, koje metode u on line nastavi preferiraju, što im najviše nedostaje u on line nastavi.
Svrha istraživanja bila je utvrditi koji oblik on line nastave učenicima najviše odgovara.
Istraživačko pitanje
Je li on line nastava Geografije u realnom vremenu optimalnija od oblika on line nastave kojom učenici samostalno obrađuju nastavne materijale, postavljene na nekoj od platformi , u vremenu koje njima najviše odgovara?
Hipoteza
Učenici više vole on line nastavu u realnom vremenu.
Istraživanje
Istraživanje je provedeno putem on line upitnika.
Zaključak
Možemo zaključiti kako učenici vole predmet geografija 50% ocjena vrlo dobar, 18,6 % odličan. Učenici su zadovoljni on line nastavom geografije i ove (44,1% vrlo dobar, 28,4% odličan) i prošle godine (41,2% vrlo dobar, 22,5% odličan).
Daljnom analizom utvrđeno je kako učenici najviše vole nastavu u realnom vremenu (90%).
Time je i potvrđena naša hipoteza.
Učenici su naveli kako najviše vole kvizove i on line igre za provjeru usvojenosti ishoda učenja (vrednovanje naučenog) i za uvježbavanje gradiva (62,7%).
Svoje sposobnosti u korištenju digitalnim alatima učenici ocjenjuju odličnom (32,4%) i vrlo dobrom ocjenom (55,9%).
Učenici su najdražim proglasili alat KAHOOT, te TOUR BUILDER.
Kao teškoće uglavnom su navodili lošu internetsku vezu (prekide), probleme s mikrofonom, teže razumijevanje gradiva, a neki i količinu materijala za učenje.
Na kraju kolegica Antonia i ja možemo biti zadovoljne rezultatima, ono što učenicima nedostaje u nastavi je više igre u nastavi i nastave na otvorenom (što su bili prijedlozi na kraju).
Ana Perak, učiteljica Geografije