preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ISTRAŽIVANJE: GEOGRAFIJA U ON LINE NASTAVI
Autor: S. Mandica Starčević, 26. 8. 2021.

Učiteljice Geografije Ana Perak i Antonija Petković su provele istraživanje na temu

GEOGRAFIJA U ON LINE NASTAVI

među učenicima šestih, sedmih i osmih razreda Katoličke osnovne škole u Šibeniku.

 Anketirana su 102 učenika.


Uvod

Pandemija COVID-19 utjecala je na promjenu oblika rada u škloli.  Učitelji i učenici morali su biti spremni svoju nastavu prebaciti iz realnog u online okruženje.  Nastava Geografije ŠKOLSKE GODINE 2019./20. počela se odvijati na jedan sasvim novi način.

Nažalost ove školske godine, 2020./2021., ponovo smo se našli u on line okruženju kad se epidemiološka slika u Hrvatskoj pogoršala. Međutim, organizacija on line nastave ove školske godine nije ista kao prošle.

Naime, dok su lani preporuke bile da se ne ide s nastavom u realnom vremenu kako ne bi opteretili sustav, ove godine nastava je išla u realnom vremenu.

Cilj

Željele  smo istražiti što naši učenici misle o on line nastavi Geografije, koji  im oblik on line nastave više odgovara, koje metode u on line nastavi preferiraju, što im najviše nedostaje u on line nastavi.

Svrha istraživanja bila je utvrditi koji oblik on line nastave učenicima najviše odgovara.

Istraživačko pitanje

Je li on line nastava Geografije u realnom vremenu optimalnija od  oblika on line nastave kojom učenici samostalno obrađuju  nastavne materijale, postavljene na nekoj od platformi , u vremenu koje njima  najviše odgovara?

Hipoteza

Učenici više vole on line nastavu u realnom vremenu.

Istraživanje

Istraživanje je provedeno putem on line upitnika.

Zaključak

Možemo zaključiti kako učenici vole predmet geografija 50% ocjena vrlo dobar, 18,6 % odličan. Učenici su zadovoljni on line nastavom geografije i ove (44,1% vrlo dobar, 28,4% odličan) i prošle godine (41,2% vrlo dobar, 22,5% odličan).

Daljnom analizom utvrđeno je kako učenici najviše vole nastavu u realnom vremenu (90%).

Time je i potvrđena naša hipoteza.

Učenici su naveli kako najviše vole kvizove i on line igre za provjeru usvojenosti ishoda učenja (vrednovanje naučenog) i za uvježbavanje gradiva (62,7%).

Svoje sposobnosti u korištenju digitalnim alatima učenici ocjenjuju odličnom (32,4%) i vrlo dobrom ocjenom (55,9%).

Učenici su najdražim proglasili alat KAHOOT, te TOUR BUILDER.

Kao teškoće uglavnom su navodili lošu internetsku vezu (prekide), probleme s mikrofonom, teže razumijevanje gradiva, a neki i količinu materijala za učenje.

Na kraju kolegica Antonia i ja možemo biti zadovoljne rezultatima, ono što učenicima nedostaje u nastavi je više igre u nastavi i nastave na otvorenom (što su bili prijedlozi na kraju).

 

                                                                         Ana Perak, učiteljica Geografije





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju