preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZVJEŠĆE O ISTRAŽIVANJU: DIGITALNE TEHNOLOGIJE U 21. STOLJEĆU - ISTRAŽIVANJE KORIŠTENJA DIG. TEHNOLOGIJE U NASTAVI I KOD KUĆE, AKTIVNOST I MOTIVACIJA UČENIKA
Autor: Martina Kolovrat, 21. 8. 2023.

U sklopu Tima za medijsku djelatnost, učiteljice Martina Kolovrat i Josipa Baljkas Klisović provele su anonimno istraživanje učenika 3. - 8. razreda na temu „Digitalne tehnologije u 21. stoljeću – korištenje digitalne tehnologije u nastavi i kod kuće, aktivnost i motivacija“. Ispitano je ukupno 173 učenika Katoličke osnovne škole u Šibeniku u periodu od 12.-16. lipnja 2023. godine. Izvješće je predstavljeno članovima UV-a 21.kolovoza.


Proteklih godina često se susrećemo s temama suvremene nastave, igre u nastavi i korištenja digitalne tehnologije u svrhu unapređivanja poučavanja i učenja. Neki stručnjaci navode kako je sustav odgoja i obrazovanja osvježen i promijenjen uvođenjem digitalne tehnologije u nastavu. Svjedoci smo kako nam je upravo ona pomogla prevladati period online nastave u doba korona pandemije kad su škole bile zatvorene i kako su svi sudionici tog procesa, htjeli- ne htjeli, usvajali digitalne vještine potrebne za aktivno sudjelovanje u nastavi. Međutim, je li digitalna tehnologija učenicima služi za veću aktivnost i motiviranost u nastavnom procesu i učenju kod kuće ili je pak češće koriste za zabavu (društvene mreže, igranje igrica i sl.) pitanje je koje su učiteljice htjele istražiti.

Od 173 ispitana učenika, njih 125 je odgovorilo kako je zadovoljno učestalošću korištenja uređaja i aplikacija pri učenju u školi. Također, njih 140 navodi kako im je pohađanje nastavnog predmeta Informatika pomoglo da se upoznaju s većinom digitalnih alata koje trenutno znaju koristiti. Jedna od pomalo očekivanih činjenica bila je da 62 učenika provodi više od 3 sata koristeći neki digitalni uređaj. Međutim, zabrinjavajući je podatak da od tih 62 učenika, samo 4 učenika koriste dig. uređaje zbog učenja, a njih 58 odgovara da dig. uređaje koriste samo zbog zabave (društvene mreže, igranje igrica i sl.). Nadalje, ako promatramo ukupan broj ispitanika i svrhu korištenja dig. uređaja taj podatak nimalo ne odstupa od prethodnog rezultata. Naime, od njih 173 za potrebe škole (učenja) dig. uređaje koristi 18 učenika (10,4%), dok za potrebe zabave koriste njih 155 (89,6%). Svijest o svrsi korištenja digitalnih uređaja u slobodno vrijeme preslikava se i na mišljenje o svrsi korištenja digitalnih uređaja na nastavi, pa je tijekom anketiranja na pitanje „Kako bi htio koristiti dig. uređaj na nastavi?“ više učenika pitalo „Zašto nije ponuđeno samo igranje igrica, bez ovo „edukativnih“?“ Ipak, na nastavi, digitalni uređaji koriste se svrhovito: za istraživanje potrebnih sadržaja, za izradu digitalnih sadržaja, za ponavljanje gradiva kroz kvizove i razne pitalice i sl. Međutim, kad je riječ o aktivnosti u nastavnom procesu uz korištenje digitalnih uređaja, većina učenika odgovara da nisu aktivni više nego inače i kako im je svejedno koriste li digitalne uređaje. Što se tiče motiviranosti, većina njih navodi kako su više motivirani kad na nastavi koriste digitalne uređaje. S tim su hipoteze djelomično potvrđene. Unatoč prethodno spomenutoj manjoj aktivnosti (koju bi valjalo dodatno istražiti), većina učenika navodi da je suvremena nastava u kojoj se koriste digitalni uređaji puno bolja i zanimljivija od frontalne nastave.

Josipa Baljkas Klisović i Martina Kolovrat, učiteljice Informatike

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju