« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Kongresna dvorana naše škole u predvečerje 26. rujna postala je prava kuhinja. Nešto se dobro i zabavno kuhalo. Kada se kulinarskim umijećima učitelja razredne nastave dodaju temeljci i začini, nastaje prava gozba, gozba koju nam je priredio naš gost predavač na prvom ovogodišnjem Županijskom stručnom vijeću učitelja razredne nastave Šibensko-kninske županije pod vodstvom voditeljica Melite Polić i Ivane Labor, mr. sc. Borna Lulić.
Borna Lulić već više od 20 godina drži edukacije u obrazovnom, javnom i korporativnom području. Započevši karijeru kao profesor filozofije, etike i sociologije u zagrebačkim gimnazijama, a potom ju nastavljajući kao višegodišnji urednik Modre Laste u Školskoj knjizi, održao je više od 500 radionica za učenike osnovnih škola, bio član prosudbenih povjerenstava dječjih kulturnih manifestacija, Lidrana, vodio radionice za razvoj potencijala mladih, objavio roman, a od 2007. intenzivno se počinje baviti i edukacijom edukatora te je održao više od 500 radionica, predavanja i treninga po cijeloj Hrvatskoj. Zadnjih deset godina radi kao buisness trener i facilitator u korporativnom području iz poslovnih, menadžerskih i liderskih vještina. Rekli bismo – master Masterchef svoga poziva.
U svom je duhu pripremio i pravu poslasticu za nas – predavanje na temu MasterChef u učionici – umijeće, temeljac začini i – gozba, kojim nas je podsjetio na ključne sastojke uspješnog rada u razrednoj kuhinji te odgovorio na temeljna pitanja – kako zadovoljiti različite ukuse, izbirljiva nepca različitih gostiju, a sve s osmijehom na licu i kuhačom u ruci. Naravno, figurativno rečeno. Vodeći se mišlju R. Steinera da nećemo biti dobri učitelji ako ostajemo usredotočeni samo na ono što radimo, a ne na ono tko smo, radionicu smo započeli s aktivnošću Tko sam ja?, a potom smo se prisjetili tko su bili naši MasterChefovi, naši učitelji, uzori, tko je utjecao na nas te tko je naša inspiracija u radu. Navodeći karakteristike, osobine i kvalitete naših uzora, zaključili smo da je temelj poučavanja ljubav kojom, kao velikom vrlinom, razvijamo svoje vještine i „zarađujemo“ svoj kredibilitet, vjerodostojnost, obraz. Začinima – metodama rada – osvijestili smo kako možemo pomoći svakom djetetu, od onog zahtjevnog, nemirnog, živahnog do onog mirnijeg i povučenijeg, da otkrije svoju veličinu, darove, talente, sposobnosti i uvidi vlastiti potencijal, kako da djeca rastu u ljubavi, poštovanju, ljubaznosti, snazi komunikacije jedni s drugima te kako možemo njegovati dječju znatiželju, glad za znanjem i želju za učenjem. Miješajući sve sastojke, papiriće na kojima smo vođeni pisali ono što želimo mijenjati u svom radu, čemu želimo dati više vremena, što želimo promijeniti, unaprijediti, zaključili smo da svi možemo reći jedno veliko DA pozitivnim osjećajima, većem angažmanu, boljim odnosima, smislenijem životu i radu, većem zajedništvu i višoj razini svjesnosti.
Vjerujemo da ovakvim pristupom radu doista svakodnevno u našoj učionici možemo imati pravu gozbu – sa zadovoljnim, sretnim, savjesnim i samosvjesnim učenicima koji su naši najzahtjevniji, ali i najbolji gosti s kojima imamo privilegiju mijenjati svijet na bolje.
Ivana Labor, voditeljica ŽSV-a učitelja RN
Šibensko-kninske županije