« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
U našoj školi je u petak, 12. siječnja 2024. godine po prvi put održano školsko natjecanje u slaganju 3D edukativne igre "Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada slažeš ti!". Natjecanje je organizirano povodom Svjetskog dana logike, koji se obilježava 14. siječnja i poslužilo je kao sjajan način za istraživanje i primjenu logičkog razmišljanja u praksi. Ovaj projekt, koji je započeo kao dio izvannastavne aktivnosti "3D svijet" brzo je prerastao u značajnu inicijativu koja je uključila cijelu školu. Igra se razvija već drugu godinu za redom, a nastala iz projekta „Matematika u 3D svijetu“ i treća je u nizu 3D matematičko-didaktičkih igara pod vodstvom Josipe Baljkas Klisović, učiteljice Informatike.
Vođenje i mentorstvo omogućili su učenicima da steknu praktične vještine u 3D modeliranju i printanju te su ujedno imali i ključnu ulogu u razvoju edukativnih materijala koji su se koristili u natjecanju. Inspiracija za projekt potekla je iz razgovora s Marijanom Rupić, edukacijskom rehabilitatoricom, odnosno stalne potrebe za didaktičkim igrama, a sve kako bi još više mogla pomoći učenicima s teškoćama u svladavanju matematike i logike. Modificiranjem već stvorenih igara i izrađivanjem u 3D formatu, projekt "Matematika u 3D svijetu" uspješno je spojio klasične metode učenja s modernim tehnološkim inovacijama čime se otvorila potpuno nova dimenzija edukativnih iskustava. Svaka od igara ima svoj jedinstveni fokus i pristup učenju matematike, a nazivi igara odražavaju njihovu svrhu i ciljeve. Prva igra, "Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada brojiš ti!" usmjerena je na osnovne matematičke operacije i brojanje. Druga igra, "Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada množiš ti!", fokusira se na više matematičke operacije poput množenja, a treća igra, „Matematika u 3D svijetu: jedan, dva, tri - sada slažeš ti!", koja je bila u središtu ovog natjecanja, potiče razvoj matematičko-logičkih vještina kroz izazovno slaganje 3D modela. Sve tri igre su pažljivo dizajnirane kako bi potaknule kognitivni razvoj, razvoj fine motorike te vježbu koordinacije oko-ruka, pružajući učenicima zabavan i interaktivan način za učenje i primjenu matematičkih vještina.
Natjecanje je započelo u 8:30 sati ujutro i trajalo je sve do 15 sati, tijekom kojeg su natjecatelji pokazali svoje vještine u slaganju ove matematičko-logičke igre. Sudjelovalo je 207 natjecatelja od ukupno 359 učenika i djelatnika škole. Atmosfera u predvorju škole bila je ispunjena pozitivnom energijom, gdje su se sudionici natjecali, navijali jedni za druge i prije svega odlično zabavljali. Također, natjecanje je bilo prilika da se pokaže kako se kroz igru može poticati logičko razmišljanje, u skladu s duhom Svjetskog dana logike. Osim što je bilo zabavno, događaj je poslužio kao sjajan primjer primjene tehnologije u obrazovanju. U realizaciji ovog projekta posebno se istaknula suradnja s Jelenom Škugor, učiteljicom Matematike koja se pridružila u organizaciji i provedbi natjecanja osiguravajući da svaki aspekt natjecanja bude pažljivo proveden. Zahvaljujući timskom radu, natjecanje je postalo izuzetna prilika za učenike i djelatnike da se okušaju u novim izazovima te pokažu svoje vještine.
Među natjecateljima posebno se istaklo 49 sudionika koji su uspjeli složiti igru u vremenu kraćem od 10 minuta. S ponosom ističemo uspjeh naših učenika, posebno Šimice Klare Piližote iz 5. a razreda, Nike Šparade iz 7. b razreda i Jakova Marasovića iz 7. a razreda, koji su osvojili prva tri mjesta u natjecanju. Također, pohvaljujemo izuzetne nastupe naših djelatnika Ive Labora, Dragane Bure i Nade Skelin, ali i svih ostalih, koji su pokazali da učenje i izazovi ne poznaju granice. Proglašenje pobjednika održalo se u ponedjeljak, 15. siječnja u 10:25 sati tijekom velikog odmora, gdje su najbrži natjecatelji bili nagrađeni i pohvaljeni za svoj trud i vještine.
Naša škola ponosna je što je domaćin ovakvog događaja, koji ne samo da obogaćuje obrazovni iskustvo učenika, već i potiče zajedništvo i kreativnost. Ovo natjecanje još je jedan korak u našem nastojanju da obrazovanje učinimo inovativnim, inkluzivnim i zabavnim za sve, istovremeno naglašavajući važnost logičkog razmišljanja i kritičke analize u obrazovnom procesu.
Zahvaljujemo svim sudionicima na njihovom entuzijazmu i odličnim rezultatima. Vaš poticaj i želja za igrom učinili su ovo natjecanje nezaboravnim događajem. Čestitamo pobjednicima i s nestrpljenjem očekujemo budući razvoj te daljnje inovacije koje će proizaći iz projekta "Matematika u 3D svijetu".
Josipa Baljkas Klisović, učiteljica Informatike