« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
U ovoj nastavnoj godini, točnije 9. veljače 2024. iza njih je 100 dana prijateljstva, učenja, sreće, ponekad tuge, ali i jako puno radosti. Za ovo obilježavanje učiteljice su pripremile različite aktivnosti kojima su se zabavili s učenicima, a svi zajedno su ponešto i naučili.
Učenici 1.a razreda na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi, zatim su na satu Hrvatskog jezika ispisali 100 riječi, a zabavili su se i crtanjem čudovišta Stotka kao i dizajniranjem naočala u obliku broja 100. Uživali su i pjevajući himnu stotog dana škole. Svakoj aktivnosti su pristupili s velikim veseljem i smijehom.
Učenici 1.b razreda su se predstavili (napisali nešto o sebi) u 100 riječi, nabrajali su i zabilježili sve ono što prije 100 dana nisu znali, a sad su naučili. Izmijenili su međusobno 100 zagrljaja te su se kroz jutarnju šetnju fotografirali nakon 100 prijeđenih koraka.
Učenici 2.a razreda su na satu Hrvatskog jezika stoti dan obilježili osmišljavanjem i zapisivanjem 100 rečenica dok su na satu Likovne kulture bojili i izrezivali prigodne naočale.
Učenici 2.b razreda na satu Tjelesne i zdravstvene kulture izveli su 100 vježbi istezanja (10 vježbi po 10 ponavljanja).
Učenici 3.a razreda na satu Hrvatskog jezika u skupinama su na papire pisali 10 puta po 10 imenica, 10 pridjeva i 10 glagola nasumično. Potom su ih spojili u 100 smiješnih rečenica.
Riješili su i 100 matematičkih zadataka pisanog zbrajanja i oduzimanja troznamenkastih brojeva. Na satu Glazbene kulture pokazali su izvrsnu kreativnost i unutar glazbenog stvaralaštva na zadanu glazbu osmislili stihove vlastite pjesme za stoti dan te ju snimili. Za kraj su se počastili sa stotinu slatkih štapića.
Učenici 3.b razreda su odradili 10 x 10 motoričkih vježbi, smišljali su matematičke zadatke čiji rezultat iznosi 100, pronašli su na geografskoj karti 100 naseljenih mjesta i pravilno ih zapisali. Smišljali su i zapisivali rečenice o tome što bi učinili sa 100 E, što će se dogoditi za 100 dana, što mogu 100 puta učiniti i sl. U digitalnom alatu Kleki – Paint Tool crtali su stogodišnjaka. Gađali su metu i natjecali se tko će prije doći do 100 bodova, a najviše smijeha i zabave su donijele igre s „padobranom“ sa 100 loptica.
Učenici 4.a razreda na satu Prirode i društva pronašli su na geografskoj karti Hrvatske 100 gradova i sela te ih smještali u pripadajuće zavičaje. Na satu Hrvatskog jezika pisali su 100 lijepih riječi koje su im bila motivacija za izražavanje pozitivnih osobina njihovih prijatelja. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi istezanja dok su se na satu Likovne kulture izražavali poput umjetnice Yayoi Kusame slikajući brojku 100. Za uspješan rad učenici su dobili i diplome te time zaokružili stoti dan ove nastavne godine.
Učenici 4.b razreda stoti dan proslavili su sportski i to utrkujući se na 100 m.
Iako je stoti dan škole bio ispunjen smijehom, pjesmom i veseljem učenici su u vođenim aktivnostima ostvarili sve odgojno-obrazovne ciljeve i ishode te samostalnim i timskim radom razvijali socijalne i građanske vještine.
Željka Ćaleta Car, Antonija Mamužić
Više fotografija pogledati klikom na našu društvenu mrežu Facebook.