preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
STEM PUTOVANJE S MAJKOM BOŽJOM TRSATSKOM
Autor: Martina Kolovrat, 27. 4. 2024.

U petak, 26. travnja, u ranim jutarnjim satima, učenici 5.a, 6.a, 7.a i 7.b, uz pratnju učiteljica Informatike Martine Kolovrat i Josipe Baljkas Klisović te učiteljice Matematike i razrednice 5.a razreda Jelene Škugor, krenuli su na terensku nastavu u Rijeku. Iako je prvobitno planirano da sudionici budu samo učenici 5.a i 7.a/b razreda koji pohađaju izborni predmet Informatiku, prilagodili smo planove zbog odustajanja većeg broja sudionika iz 7.a razreda. U skladu s tim, odlučili smo uključiti i učenike 6.a razreda, od kojih je deset odabralo sudjelovati u terenskoj nastavi u Rijeci, budući da nisu bili sudionici županijskog natjecanja u odbojci koje se održavalo istoga dana.

Po dolasku u Rijeku, učenici su imali priliku prošetati Korzom prije početka zakazane radionice i posjeta Muzeju. Kako bismo maksimalno iskoristili vrijeme i zbog veličine grupe, podijelili smo se u dvije manje grupe. Učiteljice Jelena i Martina su s učenicima 5.a razreda krenule na radionicu Treasure Hunt u Stem Lab Centra tehničke kulture u Rijeci, dok je učiteljica Josipa vodila ostale učenike u Muzej informatike Peek&Poke. Nakon sat i pol vremena, grupe su zamijenile aktivnosti kako bi svi učenici imali priliku sudjelovati u obje aktivnosti.


U Stem Lab-u srdačno su nas dočekale voditeljice Vedrana Plenča i Martina Goričanec. Radionica "Treasure Hunt" sastojala se od nekoliko igara prilagođenih dobnoj skupini učenika. Raspoređeni u grupe, učenici su morali riješiti osam različitih zagonetki kako bi otkrili stazu kojom će voziti robota. Igre su se uglavnom fokusirale na STEM područje, uključujući matematičke slagalice poput Tangrama, Pentomina i mozgalica, te informatičke igre poput Tajni šifriranja (Cezarova šifra), zupčanog prijenosa, eksponencijalnog rasta, RGB i HEX boja te robotike. Uz minimalnu pomoć voditeljica, učenici su uspješno riješili sve zagonetke i s veseljem završili Treasure Hunt, primajući nagradni paket za pobjednike.

    

U muzeju Peek&Poke srdačno nas je dočekao suosnivač Svetozar Nilović - Tozo, koji nas je proveo kroz više od 1000 izložaka računala i uređaja za obradu informacija u stalnom postavu muzeja. Otvoren 22. rujna 2007. godine uz podršku građana, tvrtki i udruga, muzej se prostire na 300 m² i sadrži artefakte od najranijih početaka informatizacije do danas. Među zanimljivim eksponatima su prvo "kućno računalo" Minivac iz 1961., računalo AMIGA na kojem je Andy Warhol radio svoje radove, računala iz filmske industrije (npr. Jurrasic Park), prvo hrvatsko računalo Miroslava Kocijana, prvi europski kalkulator proizveden 1971. u Bujama u tvornici Digitron, superračunalo SGI UV 2000 kodnog naziva Vihor koje se koristilo za obradu Aladin sustava za numeričku prognozu vremena, teremin - jedan od najranijih elektronskih instrumenata, tehnološki dizajni i još mnogo toga. Eksponati su u dobrom stanju, a mnogi su rijetki, što ih čini izuzetno zanimljivima za posjetitelje. Posebno je fascinantno što se većina konzola može isprobati, a što su učenici s oduševljenjem iskoristili. U znak priznanja za točne odgovore na postavljena pitanja, učenik Ante Lapić dobio je majicu s likom Nikole Tesle izrađenom pomoću ASCII znakova i šalicu Peek&Poke. Također, za informatičku učionicu primili smo plakat s istim likom i knjigu "Mići princ", prijevod kultnog djela na čakavski dijalekt Hrvatskog primorja.

    

Nakon završetka aktivnosti u Muzeju i STEM Laboratoriju, krenuli smo autobusom prema Trsatu gdje smo u restoranu Carraca Pub uživali u ručku uz uslužno i izuzetno organizirano osoblje. Nakon ručka, posjetili smo Svetište Majke Božje Trsatske, gdje nas je dočekao fra Šimun Benedikt Kopričanec. Prošetali smo svetištem i saznali neke zanimljivosti vezane uz njega, uključujući značaj svete kuće i njezin čudesan dolazak na Trsat te kasnije u Loreto. Zajedno smo se pomolili ispred slike Gospe Trsatske te ostavili vrijeme za osobne molitve i razgledavanje. Nakon toga, krenuli smo natrag prema Šibeniku i sretno stigli kući u večernjim satima.

Ova terenska nastava pružila je učenicima priliku za dublje učenje, istraživanje i duhovni rast. Kroz edukativne aktivnosti, posjete muzeju i svetištu, stekli su nova znanja i iskustva te inspiraciju za daljnje učenje i razvoj. Vjerujemo da će ovo putovanje postati tradicija koju ćemo s veseljem nastaviti i dogodine.

Josipa Baljkas Klisović, učiteljica Informatike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju