« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
Već 7. godinu za redom naša škola sudjelovala je i uspješno provela projekt u okviru Europskog tjedna programiranja (EU CodeWeek) koji je bio usmjeren na učenike od 1. do 8. razreda. Tijekom redovne nastave na satima Informatike, pod mentorstvom učiteljica Martine Kolovrat i Josipe Baljkas Klisović, učenici su imali priliku istraživati svijet programiranja i digitalne pismenosti te razvijati ključne vještine potrebne za uspješno snalaženje u suvremenom društvu. Ove godine, po prvi put, sa zadovoljstvom smo primili e-poruku da smo dobili certifikate za CodeWeek 4 All izazov i za superorganizatora za 2023./2024.
Projekt je imao nekoliko važnih ciljeva, među kojima su bili poticanje radoznalosti i kreativnosti, razvoj ključnih vještina, priprema za digitalnu budućnost te podrška STEM interesima. Učiteljice su željele otvoriti vrata učenicima prema digitalnim tehnologijama i programiranju, potičući ih na razmišljanje izvan okvira i razvijanje vještina koje će im pomoći da budu inovativni i uspješni u budućnosti.
Očekivani ishodi postignuća uključivali su stvaranje temeljnog razumijevanja osnovnih koncepata programiranja, razvijanje logičkog razmišljanja i sposobnosti rješavanja složenih problema. Učenici su učili kako raščlaniti složene probleme na manje dijelove i tražiti učinkovita rješenja. Također, projekt je bio usmjeren na razvoj timskog rada, komunikacijskih vještina, kreativnosti kroz izradu vlastitih digitalnih projekata te kritičkog i analitičkog razmišljanja u traženju inovativnih rješenja.
Način realizacije projekta bio je raznolik i obuhvaćao grupni rad, individualni rad u učionici i izvan nje, sudjelovanje u radionicama i natjecanjima te interakciju učenika s učiteljima putem demonstracija, timskih zadataka, usmjeravanja i pomoći pri radu. Sa zadovoljstvom možemo reći da smo naše aktivnosti povezali s brojnim drugim organizatorima i školama iz različitih zemalja. Suradnja je obuhvatila: Poljsku (1 aktivnost), Rumunjsku (30 aktivnosti), Mađarsku (4 aktivnosti), Hrvatsku (17 aktivnosti), Albaniju (1 aktivnost), Grčku (3 aktivnosti) i Tursku (5 aktivnosti). Učenici su kroz praktične aktivnosti i interaktivne radionice imali priliku primijeniti stečeno znanje, a korišteni resursi uključivali su računala, internet i isprintane materijale.
Projekt je također uključivao evaluaciju napretka učenika putem formativne procjene i samoprocjene, kako bi učenici bolje razumjeli svoje snage i područja za daljnji razvoj. Završna evaluacija i suradnja rezultirali su dobivanjem povratne informacije koja će nam pomoći u budućem planiranju sličnih aktivnosti.
Provođenjem ovog projekta, škola je dodatno promovirala inicijativu Europskog tjedna programiranja te istaknula važnost digitalne pismenosti i programiranja kao ključnih vještina za budućnost. Ponosni smo na postignuća naših učenika i veselimo se budućim projektima koji će ih inspirirati i pripremiti za izazove digitalnog doba.
Josipa Baljkas Klisović, učiteljica Informatike