preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
“ŠTO RADI PROGRAMER?”
Autor: Martina Kolovrat, 1. 7. 2024.

(Mirta Vukšić, 4.a)

Društvo kibernetičara Rijeka promiče informatiku, računalstvo, nove informacijske i komunikacijske tehnologije. Posebno je posvećeno popularizaciji svih tih novih tehnologija u ranoj dobi. Radi poticaja interesa djece za računalno programiranje i korištenje informatičkih tehnologija u svim nastavnim predmetima raspisali su natječaj za najbolji crtež na temu “Što radi programer?“.


Drugu godinu za redom, tijekom mjeseca svibnja, sudjelovali su učenici i naše škole pod vodstvom učiteljica Informatike Josipe Baljkas Klisović i Martine Kolovrat. Sudionici su djeca koja pohađaju niže razrede (od 1. do 4. razreda). Zanimljiva tema, u sklopu ishoda kojeg realiziraju i tijekom nastave (prepoznaju i opisuju neke poslove koji se koriste informacijskom i komunikacijskom tehnologijom u domeni e-društvo).

U sklopu natječaja postojale su dvije kategorije:

  • Ručna izrada crteža bilo kojom tehnikom skenirana i snimljena u datoteci zapisa oblika JPEG.
  • Izrada crteža koristeći digitalne alate

S obzirom na kreativnost svih sudionika, iz ovog natječaja svi su izašli kao pobjednici u obje kategorije. Stoga zahvaljujemo svim sudionicima, koji su za nagradu osim zahvalnice dobili i prigodan poklon (plakat za školu i Bilten Društva kibernetičara sa dječjim crtežima i pjesmica za djecu).

“Što radi programer?“ pogledajte očima naših učenika...

(Debora Peran, 4.a)

(Natalija Banovac, 4.a)

(Marijeta Budinčević, 3.a)

(Maša Brajković, 3.a)

(Marta Koloper, 3.a)

I možda se upravo iza ovih crteža krije budući programer. Pratit ćemo...jer nastavak slijedi...

 

Martina Kolovrat, učiteljica Informatike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju