« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ANKETE / KVIZOVI
KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA
POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA
IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING
AUDIO ZAPISI
IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA
ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala
TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje
Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa
Free Logo Services - izrada loga
WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga
Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti
IZRADA PREZENTACIJA
STRIPOVI
INTERAKTIVNI SADRŽAJI
Wizer – interaktivni radni listići
Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju
Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje
Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima
Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas
Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve
Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje
Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča
Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike
Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi
Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje
Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja
Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku
Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku
WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta
QR Code - besplatan online bar kod generator
Stellarium - planetarij za računala
Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta
IZRADA MREŽNIH STRANICA
MENTALNE MAPE
ALATI ZA GLASOVANJE
DIGITALNE PRIČE
IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA
OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS
DRUŠTVENE MREŽE
E-PORTFOLIO
OSTALO
PyŠkola - Python škola
I ove godine učenici petog razreda u pratnji učitelja bili su na terenskoj nastavi u špilji Vranjači. Terensku nastavu smo ostvarili 3.travnja 2014., a voditelji su bili Ana Perak i jelena Rakić.
Po dolasku u selo Kotlenice u blizini Dugopolja otišli smo do špilje i upoznali se s gospodinom Punda koji je vlasnik zemljišta na kojem se špilja nalazi, ujedno on nam je bio vodič prilikom razgledavanja špilje.
Obilazak špilje potrajao je oko sat vremena. Učenici su saznali kako je špilja pronađena, kad je uređena za posjećivanje, kako se ponašati u špilji, još su saznali sve o sigama, životinjama u špilji itd.
Po završetku razgledavanja, te nakon kraćeg predaha, puni dojmova uputili smo se prema Šibeniku.
Na kraju ćemo naglasiti da su predviđeni ciljevi i zadaće ove terenske nastave u potpunosti ostvareni.
Voditelji
Donosimo nekoliko osvrta učenika:
Prije par dana išli smo u špilju Vranjaču. Tamo je bilo super pa da bi i vi mogli steći neki doživljaj ispričat ću vam kako se to dogodilo.
Autocestom smo se dovezli do Dugopolja, još kojih pedesetak metara i ispred špilje smo. tih pedeset metara smo hodali. došli smo ispred Vranjače i upoznali svog vodiča.
Vodič nam je rekao da je njegov djed prvi čovjek koji je ušao u Dugu dvoranu. Inače, Vranjača je dobila naziv po vranama koje su se odmarale u špilji. Vranjača ima tri dvorane, prve dvije su nam dostupne, ali treća nije zato što kad bi pokušali probiti put do nje špilja bi se mogla urušiti. vranjača je puna stalagmita i stalaktita za koje treba 350 godina da narastu 1 cm i na kojima se može lagano svirati. također je krase prekrasni oblici životinja i ljudi u kamenjima napravljeni prirodnim putem, na primjer: kameleon, koza, Heraklo, Sveta obitelj... Išli smo ukupno 85 m ispod površine, a još kojih dvadesetak metara i došli bi do ponornice. ....
Bruno Petković, 5.b
... Kako smo ulazili u špilju voda je kapkala sa stropa, odnosno stalaktita pa su stube bile skliske. ... Pri kraju smo došli u takozvanu "koncertnu dvoranu" gdje se održavaju koncerti. Vodiš nam je, lupajući po nekoj vrsti stalaktita koja je u sredini šuplja, stvarao prekrasan zvuk. Meni se špilja jako dojmila i nadam se ću je posjetiti barem još jedan put.
Laura Galić, 5.b
Kada smo bili u Vranjači, bilo je predobro! Jako je zanimljivo, a sige su prekrasne. Predivno zvuče kada je vodić svirao po njima. Bilo je malo teško hodati 500 stepenica. Odlično mi je što sam saznala mnogo stvari o toj špilji. Nisam mogla vjerovati kada sam čula da treba puno godina da naraste siga 1 cm i kako se od siga sami izrađuju kipići.... Bilo mi je jako lijepo i drago mi je što sam je posjetila.
Valentina Podrug, 5.a
Špilja je smještena u podnožju središnjeg dijela MOsora. Špilju je otkrio Stipe Punda. Sastoji se od dvije velike dvorane i sadrži mnogo skulptura.... u obilasku smo utvrdili i nadopunili gradiov o špiljama. Na kraju smo u jednoj od dvorana otpjevali himnu škole. bilo mi je jako lijepo i rado bih to opet ponovila.
Lara Lovrić, 5.a
Bio je to jedan lijepi četvrtak. S nama su išli naša profesorica geografije i profesorica matematike. Dok smo se vozili prema špilji, razgledavali smo krajolik, malo čavrljali i kometnirali što bismo sve mogli vidjeti u špilji... Vodić nam je rekao da je špilja duboka 108 metara, a mi ćemo ići 85 metara pod zemlju. Kad smo ušli u prvu dvoranu na nekoga od nas je pala kapljica vode. Vodič nam je rekao da kad na nas padne kapljica vode da nas je špilja poljubila. mene je poljubila čak dva puta. U svakoj dvorani sam bio oduševljen. Jako sam zahvalan što su nas naše profesorice odvele na ovaj izlet. Nadam se će biti još ovakvih događaja.
Luka Ćevid, 5.a
Krećemo u špilju Vranjaču. Svi smo uzbuđeni, jer mnogi od nas nikada nisu bili u špilji. ... S nestrpljenjem očekujem ulaz u špilju. Osjetila sam naglu promjenu temperature. Vodič nas je poveo uskom, vlažnom stazom. Ostala sam zadivljena prizorima u špilji koje je možda milijunima godina stvarala priroda. U nekim sigama su se mogli prepoznati likovi iz vjere, a mene su impresionirala dva goluba. U špilji vlada čudesna tišina koju prekidaju kapi vode što padaju sa stropa. Osvjetljenje spilje dodatno ističe njezinu ljepotu jer se boje na sigama prelijevaju jedna u drugu. U njoj se vjerojatno skrivaju šišmiši, a ja sam imala priliku vidjeti samo jednoga. Prolazeći kroz špilju osjećala sam moć prirode koja uvijek nadmašuje moć čovjeka. U mom sjećanju špilja Vranjača ostat će kao prva špilja koju sam razgledala u Dalmaciji.
Nika Benak, 5.a