preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠPILJA VRANJAČA
Autor: S. Mandica Starčević, 8. 4. 2014.

 I ove godine  učenici petog  razreda u pratnji učitelja bili su na terenskoj nastavi u špilji Vranjači. Terensku nastavu smo ostvarili 3.travnja 2014., a voditelji su bili Ana Perak i jelena Rakić.

Po dolasku u selo Kotlenice u blizini Dugopolja otišli smo do špilje i upoznali se s gospodinom Punda koji je vlasnik zemljišta na kojem se špilja nalazi, ujedno on nam je bio vodič prilikom razgledavanja špilje.

Obilazak špilje potrajao je oko sat vremena. Učenici su saznali kako je špilja pronađena, kad je uređena za posjećivanje, kako se ponašati u špilji, još su saznali sve o sigama, životinjama u špilji itd.

Po završetku razgledavanja, te nakon kraćeg predaha, puni dojmova uputili smo se prema Šibeniku.

Na kraju ćemo naglasiti da su predviđeni ciljevi i zadaće ove terenske nastave u potpunosti  ostvareni.

 

 

                                                                                                       Voditelji


Donosimo nekoliko osvrta učenika:

Prije par dana išli smo u špilju Vranjaču. Tamo je bilo super pa da bi i vi mogli steći neki doživljaj ispričat ću vam kako se to dogodilo.

Autocestom smo se dovezli do Dugopolja, još kojih pedesetak metara i ispred špilje smo. tih pedeset metara smo hodali. došli smo ispred Vranjače i upoznali svog vodiča.

Vodič nam je rekao da je njegov djed prvi čovjek koji je ušao u Dugu dvoranu. Inače, Vranjača je dobila naziv po vranama koje su se odmarale u špilji. Vranjača ima tri dvorane, prve dvije su nam dostupne, ali treća nije zato što kad bi pokušali probiti put do nje špilja bi se mogla urušiti. vranjača je puna stalagmita i stalaktita za koje treba 350 godina da narastu 1 cm i na kojima se može lagano svirati. također je krase prekrasni oblici životinja i ljudi u kamenjima napravljeni prirodnim putem, na primjer: kameleon, koza, Heraklo, Sveta obitelj... Išli smo ukupno 85 m ispod površine, a još kojih dvadesetak metara i došli bi do ponornice. ....

                                   Bruno Petković, 5.b

 

... Kako smo ulazili u špilju voda je kapkala sa stropa, odnosno stalaktita pa su stube bile skliske. ... Pri kraju smo došli u takozvanu "koncertnu dvoranu" gdje se održavaju koncerti. Vodiš nam je, lupajući po nekoj vrsti stalaktita koja je u sredini šuplja, stvarao prekrasan zvuk.  Meni se špilja jako dojmila i nadam se ću je posjetiti barem još jedan put.

                                 Laura Galić, 5.b

 

Kada smo bili u Vranjači, bilo je predobro! Jako je zanimljivo, a sige su prekrasne. Predivno zvuče kada je vodić svirao po njima. Bilo je malo teško hodati 500 stepenica. Odlično mi je što sam saznala mnogo stvari o toj špilji. Nisam mogla vjerovati kada sam čula da treba puno godina da naraste siga 1 cm i kako se od siga sami izrađuju kipići.... Bilo mi je jako lijepo i drago mi je što sam je posjetila.

                                   Valentina Podrug, 5.a

 

Špilja je smještena u podnožju središnjeg dijela MOsora. Špilju je otkrio Stipe Punda. Sastoji se od dvije velike dvorane i sadrži mnogo skulptura.... u obilasku smo utvrdili i nadopunili gradiov o špiljama. Na kraju smo u jednoj od dvorana otpjevali himnu škole. bilo mi je jako lijepo i rado bih to opet ponovila.

Lara Lovrić, 5.a

Bio je to jedan lijepi četvrtak. S nama su išli naša profesorica geografije i profesorica matematike. Dok smo se vozili prema špilji, razgledavali  smo krajolik, malo čavrljali i kometnirali što bismo sve mogli vidjeti u špilji... Vodić nam je rekao da je špilja duboka 108 metara, a mi ćemo ići 85 metara pod zemlju. Kad smo ušli u prvu dvoranu na nekoga od nas je pala kapljica vode. Vodič nam je rekao da kad na nas padne kapljica vode da nas je špilja poljubila. mene je poljubila čak dva puta. U svakoj dvorani sam bio oduševljen. Jako sam zahvalan što su nas naše profesorice odvele na ovaj izlet. Nadam se će biti još ovakvih događaja.

Luka Ćevid, 5.a

Krećemo u špilju Vranjaču. Svi smo uzbuđeni, jer mnogi od nas nikada nisu bili u špilji. ... S nestrpljenjem očekujem ulaz u špilju. Osjetila sam naglu promjenu temperature. Vodič nas je poveo uskom, vlažnom stazom. Ostala sam zadivljena prizorima u špilji koje je možda milijunima godina stvarala priroda. U nekim sigama su se mogli prepoznati likovi iz vjere, a mene su impresionirala dva goluba. U špilji vlada čudesna tišina koju prekidaju kapi vode što padaju sa stropa. Osvjetljenje spilje dodatno ističe njezinu ljepotu jer se boje na sigama prelijevaju jedna u drugu. U njoj se vjerojatno skrivaju šišmiši, a ja sam imala priliku vidjeti samo jednoga. Prolazeći kroz špilju osjećala sam moć prirode koja uvijek nadmašuje moć čovjeka. U mom sjećanju špilja Vranjača ostat će kao prva špilja koju sam razgledala u Dalmaciji.

Nika Benak, 5.a





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju