preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Šibenik

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2015.

Ukupno: 341560
Danas: 38
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Logo Škole

ZAVESLAJ

            

            

Priloženi dokumenti:
ZAVESLAJ -15.pdf

Korisni linkovi

 

TISAK

 

Korisni linkovi

ANKETE / KVIZOVI

Testmoz

Spiral

Learning Apps

Quizlet

Socrative

Kahoot

Hot Potatoes

Plickers

 

KOMUNIKACIJA I KOLABORACIJA

Stoodle

Lino ploča

Trello

Padlet

 

POSTERI, INTERAKTIVNE FOTOGRAFIJE I INFOGRAFIKA

Canva

Glogster

ThingLink

Piktochart

Smore

Pixlr

BeFunky

Go! Animate

Flickr

FlockDraw

 

IZRADA VIDEA I ANIMIRANIH VIDEA / ANIMACIJE / VIDEO STREAMING

Kizoa

Animoto

Powtoon

Moovly

Vimeo

Animatron

BlogGif

Google Hangouts

 

AUDIO ZAPISI

Flipgrid

Voki

Vocaroo

VoiceThread

Clyp

Audacity

Freesound

Ujam

 

IZRADA DIGITALNOG SADRŽAJA

ChemSketch – crtanje kemijskih spojeva pomoću računala

TES Teach – jednostavno izradite i podijelite digitalne nastavne sadržaje

Wordwall - jednostavan način za stvaranje vlastitih nastavnih resursa

Free Logo Services - izrada loga

WaterMarquee – dodavanje vodenog žiga

Metaverse – iskustvo proširene stvarnosti

 

IZRADA PREZENTACIJA

Adobe Spark

Sway

Prezi 

Nearpod

Haiku Deck

 

STRIPOVI

MakeBeliefs Comix

Pixton

 

INTERAKTIVNI SADRŽAJI

Wizer – interaktivni radni listići

Virtual Labs - eksperimenti i simulacije u virtualnom okruženju

Blender - alati za digitalno crtanje, 3D modeliranje i printanje

Tracker - mjerenje brzine i udaljenosti objekata u video materijalima

Pl@ntNet - upoznajte prirodu oko vas

Avogadro - vizualizirajte molekule i kemijske spojeve

Puzzlemaker - rješavanjem slagalica potaknite učenje

Scratch - programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča

Math Learning Center alati - jednostavno savladajte osnove matematike

Kubbu - zabavne aktivnosti kao nadopuna nastavi

Go-Lab Portal - virtualni laboratoriji i alati za istraživačko učenje

Chemix – digitalni prikaz laboratorijskih grafikona i uređaja

Crossword Labs – svatko može napraviti križaljku

Word Search Labs – izradite svoju osmosmjerku

WordArt (Tagul) - stvaranje riječi u oblaku iz željenog teksta

QR Code - besplatan online bar kod generator

Stellarium - planetarij za računala

Udaljenosti.com - mrežno sjedište koje je namijenjeno za brz, točan i jednostavan izračun zračne i cestovne udaljenosti između gradova i mjesta

 

IZRADA MREŽNIH STRANICA

Wix

Weebly

Wikispace

 

MENTALNE MAPE

Mindmeister

Xmind

Wisemapping

Popplet

Coggle

 

ALATI ZA GLASOVANJE

Dotstorming

Mentimeter

Tricider

 

DIGITALNE PRIČE

StoryboardThat

Sutori

Storybird

 

IZRADA E-KNJIGA I ČASOPISA

Issuu

Calameo

Madmagz

Kotobee

My StoryMaker

 

OBRNUTA UČIONICA: INTERAKTIVNI VIDEO, SCREENCASTING I INTERACTIVE WHITEBOARDS

EDpuzzle

Explain Everything

Screencast-o-matic

 

DRUŠTVENE MREŽE

Edmodo

Twiducate

 

E-PORTFOLIO

Mahara

Merlin

 

OSTALO

PyŠkola - Python škola

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Gledali smo balet "Trnoružica"
Autor: S. Mandica Starčević, 15. 11. 2014.

Uoči Noći kazališta, učenici petih i šestih razreda naše škole, u pratnji svojih razrednica i učiteljica išli su 14. studenog 2014. u HNK Split pogledati balet "Trnoružica" .

 


Koreograf Dinko Bogdanić izvornu priču o Trnoružici ne čita doslovno. On Uspavanu ljepoticu premješta u naše vrijeme pretvarajući je u svevremenu priču o moći ljubavi. Zato njegova priča započinje kad mladić u oluji izgubi svoju djevojku. Da bi je pronašao mora zakoračiti u magični svijet priča, gdje će kao princ morati ponovo pronaći svoju voljenu. Tek kad mu to uspije, moći će se vratiti natrag u sadašnjost i zajedno s njom živjeti njihov vječni san. (web HNK Split)

Osvrt nekolicine učenika:

Učenici petih i šestih razreda Katoličke osnovne škole u Šibeniku su autobusom putovali za Split gledati balet u HNK. Tijekom vožnje smo na začelju autobusa pjevali, šalili se, pričali... bilo nam je zanimljivo. Kada smo stigli u Split u miru smo napustili autobus. Splitsko kazalište je veće i kompliciranije od našeg kazališta. U baletu sam prepoznala trenutke kada se Trnoružica rodila, ubola na trn, kada ju je zla vila začarala i kada ju je probudio princ u trapericama.  (Franka Ivić, 6.a)

Kad smo došli u Split, svi smo komentirali kako je kazalište u Splitu ljepše i uređenije nego u Šibeniku. Balet je trajao od 19.30 do 22.10 . Plesom su baš lijepo dočarali događaje iz bajke. Svaki dio nastupa publika je nagradila velikim pljeskom. Na kraju zadnjeg čina pojavili su se likovi iz drugih bajki. (Luka Škarić, 6.a)

               

U kazalištu smo zadivljeno gledali blalerine i baletane kako plešu po pozornici.  (Nika Berović i Petra Klisović, 6.b)

Način prikazivanja bajke je bio veličanstven. Plesači su bili predivno odjeveni s lijepim frizurma. Energija u plesanju bila je zadivljujuća, a plesni pokreti još ljepši. (Lucija Prgin i Emma Curavić, 5.a)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju