« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
ERASMUS+ projekt
Let´s trek on Europe´s tracks
ŠKOLE SUDIONICI:
Bergmo Ungdomsskole,Molde, NORVEŠKA
Collège Jules Ferry, Aurillac, FRANCUSKA
Greenfield School, Newton Aycliffe, UJEDINJENO KRALJEVSTVO
IES Bernat de Sarrià, Benidorm, ŠPANJOLSKA
Katolička osnovna škola, Šibenik, HRVATSKA
Pogledajte gdje se nalazimo
TRAJANJE PROJEKTA
1.9.2019. - 31.8.2021.
U prosincu učiteljica geografije A.Petković predstavila je Erasmus L.T.E.T projekt na županijskom stručnom vijeću geografa Šibensko- kninske županije.
Učiteljica je upoznala kolege sa glavnim aktivnostima i zadacima projekta te je predstavila mobilnosti u Francuskoj i Spanjolskoj.
U siječnju naši učenici i ostali sudionici mobilnosti su snimili kratki video gdje su pozdravili domaćine iz Španjolske i tako obiljezili godinu dana od prve mobilnosti u Benidormu.
KLIKOM NA FOTOGRAFIJU PROČITAJTE KAKO SMO OBILJEŽILI #ERASMUSDAYS
VIDEO:
Tijekom studenog, prosinca i siječnja učenici su pripremali prezentacije i video filmove za mobilnost u Španjolsku. Teme prezentacija za Španjolsku su:
1. Moja škola
2. Moj grad
3. Moja država
4. Planine Hrvatske
Učitelji su se također pripremali te će u Španjolskoj na stručnoj radionici predstaviti Hrvatski obrazovni sustav i usporediti ga sa školskim sustavom ostalih sudionika u projektu.
Prvi sastanak država partnera u projektu održan je od 5. do 7. studenoga u francuskom gradiću Aurillac u osnovnoj školi College Jules Ferry. Aurillac je gradić od oko 27 000 stanovnika uz rijeku Jordanne smješten u Središnjem masivu na 600 m nadmorske visine. U okolici gradića nalaze se ostaci najvećeg stratovulkana u Europi kao i brojne vulkanske stijene.
Na sastanku su sudjelovali predstavnici učitelja iz Francuske, Norveške, Španjolske i Hrvatske. Našu školu su predstavljale učiteljica Geografije Antonia Petković i učiteljica Biologije i Kemije Ema Čeko.
U utorak 5. 11. sve učitelje je pozdravila glavna koordinatorica projekta francuska učiteljica TZK –a Marie Acosta i ravnatelj ustanove. Učenici iz Francuske dočekali su učitelje prigodnim riječima te ih proveli kroz vesele školske hodnike. Slijedio je prvi sastanak na kojem su partneri predstavili svoj grad i svoju školu. Glavna tema prvog sastanaka bila je način izrade planinarskog vodiča što je ujedno i krajnji cilj projekta. Dogovoreno je što bi trebao biti zadatak svake škole partnera kako bi planinarski vodič bio što vjerodostojniji te na kojem jeziku će biti napisan. Također su dogovoreni datumi mobilnosti za Španjolsku i Hrvatsku. U popodnevnim satima prošetali su gradom te posjetili dvorac St. Etienne i Muzej vulkana.
Drugi dan započeo je sastankom na kojem smo razgovarali o projektnim aktivnostima poput planinarskih ruta i sportskih aktivnosti koje škole domaćin trebaju provoditi za vrijeme svog domaćinstva. Na ovom sastanku jedna od tema je bila sigurnost u planinama te način provedbe aktivnosti i osiguranja učenika u svakoj državi. U popodnevnim satima učitelji su krenuli na kraću planinarsku rutu u okolicu Aurillaca gdje su uz pomoć iskusnog vodiča razgovarali o građi tla, flori i fauni obližnjih planina.
Treći dan izrađen je Instagram profil erasmusplusletstrek kako bi učenici, roditelji i učitelji mogli pratiti događaje na pojedinoj mobilnosti. Također između svake mobilnosti učenici i učitelji imaju projektne zadatke i aktivnosti koje moraju proučiti i pripremiti za svaku iduću mobilnost. Sve radnje trebaju biti objavljene na internetskim mrežama poput Instagrama i Twinspacea.
Na zadnjem sastanku u popodnevnim satima partneri projekta su se dogovorili o zadacima i aktivnostima nakon svake mobilnosti poput pisanja vijesti, izvješća, sakupljanje slika i izrada video filmova. Nakon toga uslijedilo je formiranje parova i odabir učenika za svaku mobilnost.
Tijekom cijelog susreta članovi projekta razgovarali su o obrazovnim sustavima u svojim državama i uvidjeli sličnosti i razlike. Detaljnije o obrazovnim sustavima razgovarat će i na budućim mobilnostima.
Antonia Petković, učiteljica Geografije i Ema Čeko, učiteljica Biologije i Kemije
Tijekom listopada i studenog učenici su izrađivali logo projekta. Svaka država poslala je svoja najbolja tri rada te su učitelji tajnim glasovanjem odabrali najbolji logo. Pobjednički logo dolazi iz Španjolske.
Također smo uredili i Erasmus kutak u školi gdje ćemo učenike naše škole, učitelje i roditelje upoznati sa svim našim aktivnostima i mobilnostima kroz iduće dvije godine.
Na eTwinning platformi otvorili smo projektnu stranicu na kojoj surađujemo i komuniciramo s našim partnerima . Na web stranici škole smo otvorili Erasmus kutak gdje svi zainteresirani mogu pogledati tijek našeg projekta.
Našoj školi odobren je europski projekt Erasmus+ ključna aktivnost KA2 koja uključuje mobilnost učenika i učitelja. Projekt je financiran od strane Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU).
Projekt pod nazivom Let´s trek on Europe´s tracks realizirat će se u suradnji s partnerima iz Francuske (koordinator projekta), Španjolske, UK-a i Norveške u razdoblju od dvije godine (2019. – 2021.).
U našoj školi projekt vodi tim koji čine: Ana Perak, učiteljica Geografije, Ema Čeko, učiteljica Biologije i Kemije, Dragana Bura, učiteljica Engleskog jezika, Andrija Guina, učitelj Povijesti i Ive Labor, učitelj TZK –a, a koordinator projekta je Antonia Petković, učiteljica Geografije.
Glavni cilj projekta je kroz različite edukativne radionice i aktivnosti u prirodnom okruženju osvijestiti učenike o važnosti očuvanja zajedničke prirodne baštine i naučiti ih međusobnoj suradnji i toleranciji.
Učenici će kroz različite aktivnosti i radionice u zemljama partnerima proučavati nastanak i građu planina, utjecaj klimatskih promjena, biljni i životinjski svijet u planinama, gospodarske djelatnosti planinskog prostora i opasnosti u planinama te na kraju izraditi planinarski vodič na engleskom jeziku.
Projekt omogućuje učenicima upoznavanje s vršnjacima, upoznavanje različitih običaja, kulturnih i prirodnih znamenitosti zemlje partnera. Na taj način razbijaju predrasude, jačaju samopouzdanje i postaju europski građani. Pri realizaciji projekta nadopunjuju znanja, jačaju socijalne vještine, usavršavaju znanje engleskog jezika i uče se primjeni različitih web alata.
Učitelji će također u zemljama partnerima sudjelovati u radionicama na kojima će proučavati obrazovni sustav pojedine zemlje partnera, načine vrednovanja i ocjenjivanja, prednosti i nedostatke inkluzije učenika s poteškoćama u učenju i učenika s posebnim potrebama te primjere dobre prakse.
Kroz mjesec rujan projekt je predstavljen Učiteljskom vijeću, Vijeću roditelja i Školskom odboru.