« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
DAN INTEGRIRANE NASTAVE 2015.
DAN INTEGRIRANE NASTAVE | |
Povodom dvjestote obljetnice rođenja Ivana Mažuranića, ovogodišnja tema integrirane nastave posvećena je Ivanu Mažuraniću, hrvatskom književniku, jezikoslovcu, političaru i hrvatskom banu te Ivani Brlić-Mažuranić, najznačajnijoj hrvatskoj spisateljici za djecu i unuci Ivana Mažuranića. Tijekom veljače i ožujka provodile su se aktivnosti vezane uz tematiku integrirane nastave, učenici su sudjelovali u radionicama te su uz mentorstvo svojih učitelja i voditelja timova pripremili prezentacije. Uz ugodno druženje mnogo su naučili o Ivanu Mažuraniću i Ivani Brlić-Mažuranić. Dan integrirane nastave održan je 11. ožujka 2015. godine, učenici su se iskazali u predstavljanju svojih prezentacija te su prikazali stečeno znanje o temi integriranoga dana.
|
|
Učenici viših razreda istraživali su lik i djelo Ivana Mažuranića, sakupljali su i analizirali povijesne izvore u izradi foto-vremenske lente, pokazali su svoje vještine prevođenja Mažuranićeve biografije na strane jezike te primijenili razne likovne tehnike u kreiranju letaka i mentalne mape. Iskazali su se i u recitiranju te prezentiranju Mažuranićeva najpoznatijeg djela Smrt Smail-age Čengića te su predstavili cjelokupan književni rad Ivana Mažuranića.
Učenici nižih razreda posvetili su se upoznavanju života i književnoga opusa Ivane Brlić-Mažuranić. U svome radu posebno su posvetili pozornost bajkama iz djela Priče iz davnine, koje su kratkim scenskim prizorima predstavili učenicima škole. Tijekom pripremanja za integrirani dan učenici su pročitali i prepričali priče te izradili likovno-literarni plakat s prikazanim slijedom događanja u priči, neobičan strip i naslovnice za svaku priču. Na kraju izvedbe scenskih uprizorenja, izdvojene su pouke priča koje nas poučavaju o nesebičnosti i ljubavi te o tome da se dobro uvijek vraća dobrim. |
|