Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu 09.04.20.  davorka.gorek
 

Dragi ucenici, dragi roditelji

U tijeku je cetvrti tjedan nastave na daljinu.U ovoj novoj situaciji za sve nas hvala Vam na strpljenju, razumijevanju i podršci koju pružate svojoj djeci. Roditeljska uloga odnosi se na poticanje samostalnosti kod djeteta, te trazenje pomoci od ucitelja u slučaju nejasnoća. Nikako nemojte poticati prepisivanja od drugih ili umjesto njih raditi zadace. 

Vrednovanje ce se odnositi na samostalnost, kreativnost, aktivnost. Do kraja godine svaki ucenik ce dobiti najmanje dvije ocjene, jednu iz aktivnosti, domacih zadaca, a druga ce biti iz nekog slozenijeg zadatka koji ce ucenik rjesiti u obliku prezentacije, umne mape, istraživanja, plakata, problemskog zadatka.

Formiranje završne ocjene uključuje sve dosadašnje ocjene, kao i one koje ce ucenik dobiti. Za predmete u predmetnoj nastavi koji se izvode u tjednu 4 puta (hrvatski jezik, matematika) usmeno ispitivanje provodi se jednom do kraja nastavne godine, posebno ako postoji dvojba oko zakljucne ocjene. Za predmete koji imaju satnicu 3 puta tjedno usmeno ispitivanje provodi se samo za ucenike koji se ocjenjuju ocjenom odlican.

U razrednoj nastavi (1.- 4. razred) prate se aktivnosti ucenika, te se ne preporuča usmeno ispitivanje na daljinu. Razmatra se i opcija da se ne izvodi zakljucna ocjena u razrednoj nastavi i odgojnim predmetima u predmetnoj nastavi (tjelesna, glazbena i likovna kultura).

Završno, nastava na daljinu odvija se u izvanrednim okolnostima i treba iskoristiti sve njene prednosti, a izbjeći nedostatke. U prvom planu je dobrobit ucenika kojeg treba poticati na redovito i samostalno ucenje, uz redovitu komunikaciju sa uciteljima. 

U tom duhu zelimo Vam sretan Uskrs, odmor uz kratke proljetne praznike, te nastavak aktivnosti od srijede 15.04.2020.

Ravnatelj, strucni suradnici škole i Vasi učitelji 😀

 
Ostali članci u rubrici: Akcije [+]