Rezultati Digitalnog učeničkog inkubatora. | 28.06.22. lvinovrski |
Od 281 projekta prijavljenih u natječaju osnovnih škola, naša škola, sa oba svoja prijavljena projekta je uvrštena u TOP20.
Tim 6. b razreda (Ana Marija Hasić i Borna Šinković) s projektom „Mali tim – veliki snovi“ osvojili su 12. mjesto, dok je tim 8.b razreda (Tara Peičić, Eva Krištić, Jana Omerinović i Karolina Šoški) s projektom „Poruka u boci“ osvojio 17. mjesto.
Više o svemu u nastavku
Digitalni učenički inkubator nastao je kao inicijativa Instituta za inovacije, Školske knjige i Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efikasnost i menadžment kojom se učenike osnovnih i srednjih škola i u ovim izazovnim vremenima socijalnog distanciranja potiče na kreativno promišljanje i angažira oko osmišljavanja ideja i razvoja inovativnih projekata – kako bi aktivno razvijali nove generacije kreativaca i inovatora koji mijenjaju svijet.
Svrha digitalnog učeničkog inkubatora je:
- aktivno poticati kreativno i apstraktno promišljanje
- stimulirati kreativnost, poduzetnički duh i stvaranje vrijednosti
- educirati učenike o ključnim konceptima, znanjima i vještinama budućnosti
- promovirati timski rad i zajedništvo unutar razreda
- omogućiti učenicima da pokažu proaktivnost i odgovornost u izvannastavnim aktivnostima
Na natječaj se sredinom ožujka prijavila učiteljica matematike Lidija Vinovrški. Projekt je započeo 14. ožujka 2022. sa samim prijavama, a završio je 1. lipnja 2022. godine. U njemu je aktivno sudjelovalo šest učenika naše škole podijeljenih u dva tima koje je vodila učiteljica Lidija Vinovrški. Kroz predavanja i online edukacije koje vode eminentni profesori s raznih hrvatskih fakulteta učenici su učili o kreativnosti, inovacijama i poduzetništvu pa su to znanje primjenjivali smišljajući ideje i projekte koji stvaraju vrijednost. Učenici su svaka dva tjedna dobivali novi zadatak, a kroz svaki od njih su učili o različitim fazama provođenja i izrade projekata.
Naša škola prijavila je dva projekata:
„Mali tim – veliki snovi“ koji se zauzima za osvještavanje problema prekomjerne izrade i kupovine tekstila, te kako ih prenamijeniti, izraditi nove korisne predmete koje služe višekratnoj uporabi korištenjem kukičanja (heklanja). Kroz sam projekt uključujemo različite naraštaje, posebice starije koji prenošenjem svog znanja na mlađe populariziraju kukičanje (heklanje).
„Poruka u boci“ izrađuje personalizirani nakit (ogrlice, naušnice, privjesci) s porukama u malim „apotekarskim“ bočicama koje predstavljaju osobu koja ih nosi. Boce se pune simbolima koje predstavljaju emocije, doživljaje… koje pojedinca podsjećaju na lijepe događaje iz života. Izradom proizvoda stavljamo osmjeh na lica onih koji ih naručuju, izrađuju i u konačnici nose.
Dio atmosfere i sam način izrade donosimo kroz nekoliko fotografija. Dok ćemo konačne proizvode ostaviti za
predstavljanje u živo.
Projekti su odličan pokazatelj potencijala kojeg posjeduju naši učenici i učitelji te je iznimno važno da se prepoznaju potrebe učenika i da im se pruži prilika da pokažu što sve mogu i znaju.
Nadamo se nastaviti razvijati projekte u budućnosti kroz školsku zadrugu ili izvannastavne aktivnosti.
Učiteljica matematike Lidija Vinovrški
RASPORED ŠKOLSKOG ZVONA
SAT |
Početak |
Završetak |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:45 | 9:30 |
3. | 9:45 | 10:30 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:10 | 13:55 |
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |