Project "Inspiring Science Education"
Radionica Orijentacije i komunikacije
U utorak, 21.ožujka u našoj školi održana je cjelodnevna radionica iz područja Orijentacije i komunikacije. Radionicu su održali kolege iz Požege Đuka Pecl i Tomislav Memedović sa svojom ekipom suradnika koji u u državnom povjerenstvu za natjecanje mladih tehničara u toj kategoriji. Učenici 5. i 8. r. su sa oduševljenjem sudjelovali u radionici te usvojili brojna znanja i sposobnosti:
1. ORIJENTACIJA I TOPOGRAFIJA:
-orijentacija: pojam i vrste orijentacije
-zemljividi: pojam, vrste, sadržaj, mjerilo, orijent. zemljovida
-kompas: pojam, djelovi, vrste namjena, način rada
-azimut i kontraazimut: pojam, način mjerenja, određivanja i označavanja
-mjerenje azimuta i udaljenosti na zemljovidima
-mjerenje udaljenosti na terenu
-pojašnjenja vezana za način natjecanja i izgled „poligona“
2. CB KOMUNIKACIJA:
-osnove upotrebe radio-komunikacijskih uređaja PMR CB-a, način pravilnog korištenja i spelovanja
-lemljenje tiskanih pločica
Radionica Orijentacije i komunikacije
U utorak, 21.ožujka u našoj školi održana je cjelodnevna radionica iz područja Orijentacije i komunikacije. Radionicu su održali kolege iz Požege Đuka Pecl i Tomislav Memedović sa svojom ekipom suradnika koji u u državnom povjerenstvu za natjecanje mladih tehničara u toj kategoriji. Učenici 5. i 8. r. su sa oduševljenjem sudjelovali u radionici te usvojili brojna znanja i sposobnosti:
1. ORIJENTACIJA I TOPOGRAFIJA:
-orijentacija: pojam i vrste orijentacije
-zemljividi: pojam, vrste, sadržaj, mjerilo, orijent. zemljovida
-kompas: pojam, djelovi, vrste namjena, način rada
-azimut i kontraazimut: pojam, način mjerenja, određivanja i označavanja
-mjerenje azimuta i udaljenosti na zemljovidima
-mjerenje udaljenosti na terenu
-pojašnjenja vezana za način natjecanja i izgled „poligona“
2. CB KOMUNIKACIJA:
-osnove upotrebe radio-komunikacijskih uređaja PMR CB-a, način pravilnog korištenja i spelovanja
-lemljenje tiskanih pločica
Radionica Orijentacije i komunikacije
U utorak, 21.ožujka u našoj školi održana je cjelodnevna radionica iz područja Orijentacije i komunikacije. Radionicu su održali kolege iz Požege Đuka Pecl i Tomislav Memedović sa svojom ekipom suradnika koji u u državnom povjerenstvu za natjecanje mladih tehničara u toj kategoriji. Učenici 5. i 8. r. su sa oduševljenjem sudjelovali u radionici te usvojili brojna znanja i sposobnosti:
1. ORIJENTACIJA I TOPOGRAFIJA:
-orijentacija: pojam i vrste orijentacije
-zemljividi: pojam, vrste, sadržaj, mjerilo, orijent. zemljovida
-kompas: pojam, djelovi, vrste namjena, način rada
-azimut i kontraazimut: pojam, način mjerenja, određivanja i označavanja
-mjerenje azimuta i udaljenosti na zemljovidima
-mjerenje udaljenosti na terenu
-pojašnjenja vezana za način natjecanja i izgled „poligona“
2. CB KOMUNIKACIJA:
-osnove upotrebe radio-komunikacijskih uređaja PMR CB-a, način pravilnog korištenja i spelovanja
-lemljenje tiskanih pločica
Radionica Orijentacije i komunikacije
U utorak, 21.ožujka u našoj školi održana je cjelodnevna radionica iz područja Orijentacije i komunikacije. Radionicu su održali kolege iz Požege Đuka Pecl i Tomislav Memedović sa svojom ekipom suradnika koji u u državnom povjerenstvu za natjecanje mladih tehničara u toj kategoriji. Učenici 5. i 8. r. su sa oduševljenjem sudjelovali u radionici te usvojili brojna znanja i sposobnosti:
1. ORIJENTACIJA I TOPOGRAFIJA:
-orijentacija: pojam i vrste orijentacije
-zemljividi: pojam, vrste, sadržaj, mjerilo, orijent. zemljovida
-kompas: pojam, djelovi, vrste namjena, način rada
-azimut i kontraazimut: pojam, način mjerenja, određivanja i označavanja
-mjerenje azimuta i udaljenosti na zemljovidima
-mjerenje udaljenosti na terenu
-pojašnjenja vezana za način natjecanja i izgled „poligona“
2. CB KOMUNIKACIJA:
-osnove upotrebe radio-komunikacijskih uređaja PMR CB-a, način pravilnog korištenja i spelovanja
-lemljenje tiskanih pločica
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Za učitelje | ![]() |
![]() |