Dani jabuka
„Rajski plodovi „ - JABUKE su mirisne, ukusne, slatke, kisele, hrskave, grizaste, žute, zelene, crvene… Istraživali smo njihove okuse, mirise, teksture, podrijetlo, izražavali se kreativno…
Kroz razne aktivnosti obilježili smo Svjetski dan jabuka. Projektna nastava trajala je cijeli tjedan od 18.10. -22.10.
CILJEVI PROJEKTA:
PROJEKT SMO PROVODILI KROZ PREDMETE:
- HRVATSKI JEZIK
- PRIRODU I DRUŠTVO
- GLAZBENU KULTURU
- LIKOVNU KULTURU
Jabuku možemo jesti na više načina:
- svježu, sušiti je , jesti u kolačima, piti u soku od jabuka, prerađivati u pekmez, džem, ali se može i kuhati kompot od jabuka. Učenici 1. a razreda zajedno s učiteljicom Kristinom Čičak kuhali su kompot i kušali ga. Učiteljica je izradila video.
Također su kroz sate likovne kulture metodom origami izrađivali jabuke različitih boja. Stvorili su stablo s više vrsta jabuka.
Ana Štigler učiteljica informatike je s učenicima 2.a razreda u programskom jeziku Scratch, koristeći se blokovima naredbi, igrala igricu u kojoj mačak lovi jabuke. Kada mačak ulovi jabuku, od jabuke sazna neku zanimljivost o njoj. Učenici su radili u paru.
Link za igricu: https://scratch.mit.edu/projects/585486400
Učenici 2.a razreda i učiteljica Dunja Kufner realizirali su brojne aktivnosti. U razdoblju od tjedan dana istraživali su na internetu, u knjigama, enciklopedijama i slikovnicama. Pronađene podatke su bilježili, izrezivali i lijepili na hamer papir te su nastali plakati s pregršt podataka o jabuci, voćnjaku jabuka , stablu, cvijetu, vrstama ili sortama jabuka. Na satima Likovne kulture učenici su crtali jabuke u košari. Majke učenika su poslale raznovrsne kolače u kojima su jabuke te recepte po kojima su kolači spravljeni. Uz kolače je bio poslužen i jabučni sok. Na satima Hrvatskog jezika učenici su čitali po ulogama igrokaz "Na grani ". Igrokaz su odigrali u skupinama.
Učenici 2.a razreda dobili su slagalicu s motivom likovnih radova (slika Košara s jabukama) koje su izradili na satu Likovne kulture i Prirode i društva. Nakon pravilnog slaganja slagalice, tj. ljepljenja komadića u jednu cjelinu, spoznali su da se na pozadini slike nalazi broj. Broj označava polje na prezentaciji iza kojeg se krije mudra izreka o jabukama. Učenici su pročitali izreke i razgovarali o njihovom značenju. Zatim su dobili odgovarajuću izreku čije su riječi prvo precrtali sa zadanog predloška, a zatim, na drugoj strani straničnika i samostalno napisali istu izreku. Straničnike su obojili po želji te izrezali za daljnje korištenje u čitanju. Aktivnost je s učenicima provodila knjižničarka Ivana Norac.
Vjeroučiteljica je s učenicima 1.a 2.a razredom na satu RKT vjeronauka radila uratke pod nazivom Jabuka i stablo.
Učenici 4. a razreda je s učiteljicom Marijom Banović pisali priče i pjesme na temu Jabuke.
Zanimljivosti o jabuci
napisala: Kristina Čičak, učiteljica
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |