Sadako hoće živjeti
Lektirni tjedan u 8.c razredu pretvorili smo u pravi mali posjet Japanu, pri čemu smo interpretirali i analizirali djelo za cjelovito čitanje Sadako hoće živjeti Karla Brucknera. Učenici su pripremili zanimljiva izlaganja o Japanu, japanskim običajima i kulturi, što nam je poslužilo kao uvod u interpretaciju romana. Budući da roman tematizira istinite događaje iz vremena Drugoga svjetskog rata, učenici su istraživali povijesne događaje i kritički promišljali o njima. Posebice smo analizirali lik Sadako Sasaki i njezinu nesretnu sudbinu. Analizu romana zaključili smo kušanjem japanskog sushija, pijenjem zelenog čaja, pisanjem antiratne haiku poezije te izrađivanjem origami ždralova. Na kraju smo našim mislima, oblikovanima u haiku poeziju, te origami ždralovima prigodno ukrasili pano u hodniku škole.
Učiteljica hrvatskoga jezika Ivana Kurilj
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |