Učenje slikom i riječju
Učenje zbog nagrade ili koristi nije zabavno i motivirajuće, međutim učenje omogućuje gledanje svijeta drugim očima, olakšava svakodnevne aktivnosti i uspjeh u životu. U dječjem svijetu, učenje kroz igru, aktivnost, praktični rad ili crtež, odnosno iskustveno učenje, ima najveće značenje i postiže najbolje rezultate u procesu svladavanja novih znanja i vještina. U prvom i drugom razredu bavimo se temom kako učiti pa smo tijekom nastavne godine provele različite aktivnosti i radionice u kojima smo učenike poučavale uspješnom učenju. Tijekom aktivnosti i radionica kombinirale smo različite načine učenja, poput priča, pjesmica, izrađivanja slova i igara.
U okviru aktivnosti priča u fotoaparatu spojili smo učenje, crtanje i pripovijedanje. Priču Hrabrica Željke-Horvat Vukelje i prikaz provođenja slobodnoga vremena obradile smo vizualnom metodom, odnosno preoblikovanjem priče u niz slika na „filmskoj“ traci. Učenici su naučili da pričanje i pripovijedanje na taj način dobivaju novi smisao jer si priču mogu vizualizirati i kreativno se izraziti. Priče su odličan alat za učenje, one aktualne i iz svakodnevnog života, ali i one izmišljene. Priča je odlična prilika da učenike učimo o uzrocima i posljedicama njihova ponašanja. Također, u priče je dobro uvesti i dozu humora jer uz smijeh i veselo raspoloženje lakše pamtimo i učimo.
Dunja Kufner, Kristina Čičak i Olja Đurkas, učiteljice razredne nastave
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |