Folklore in Frames: Kamishibai Tales – Međunarodni eTwinning Projekt
U OŠ Kneževi Vinogradi se provodi međunarodni eTwinning projekt pod nazivom "Folklore in Frames: Kamishibai Tales". Projekt se provodi tijekom drugog polugodišta školske godine 2023./2024. na platformi European School Education Platform u zajednici eTwinning. U projektu sudjeluje više od sedam škola iz tri zemlje: Hrvatske, Turske i Portugala.
Projekt je osmišljen kako bi povezao učenike osnovnih škola iz različitih europskih zemalja kroz umjetnost pripovijedanja Kamishibai priča i istraživanje folklora iz cijele Europe. Kamishibai je tradicionalna japanska tehnika pripovijedanja koja koristi slike i vizualne prikaze kako bi dočarala priče. Učenici će kroz ovaj projekt imati priliku stvarati i dijeliti vlastite priče temeljene na lokalnom folkloru, a konačni proizvod bit će zajednička e-knjiga s video kolekcijom kratkih snimljenih priča.
Cilj projekta je unaprijediti vještine pripovijedanja učenika upoznavajući ih s tehnikom Kamishibaija, te poboljšati njihove jezične i komunikacijske vještine. Osim toga, projekt potiče kulturnu razmjenu i globalnu svijest, omogućujući učenicima da nauče o bogatstvu folklornih tradicija drugih europskih kultura.
Voditeljica projekta je učiteljica njemačkog jezika Kristijana Rebrina. U projektu još sudjeluju učiteljice razredne nastave Dunja Kufner, Kristina Čičak Tomljanović, Olja Đurkas sa svojim učenicima i stručna suradnica knjižničarka Ivana Norac.
Ovaj projekt je izvanredna prilika za naše učenike da razviju svoje pripovjedačke vještine, ali i da prošire svoje vidike i razumijevanje drugih kultura. Kroz Kamishibai tehniku, učenici ne samo da uče pričati priče na kreativan način, već i poboljšavaju svoje jezične i komunikacijske vještine koje su ključne za njihov budući razvoj.
Kristijana Rebrina, učiteljica njemačkog jezika
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |