POZIV ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE
Broj poziva |
2022-01 |
1. |
Podaci o školi: |
Upisati tražene podatke: |
||||||||
Naziv škole: |
OŠ Kneževi Vinogradi |
|||||||||
Adresa: |
Glavna 44 |
|||||||||
Mjesto: |
Kneževi Vinogradi |
|||||||||
E-adresa na koju se dostavlja poziv: |
ured@os-knezevi-vinogradi.skole.hr (čl. 13. st. 13.) |
|||||||||
2. |
Korisnici usluge su učenici: |
Sedmih i osmih |
razreda |
|||||||
3. |
Tip putovanja: |
Uz planirano upisati broj dana i noćenja: |
||||||||
a) |
Škola u prirodi |
dana |
noćenja |
|||||||
b) |
Višednevna terenska nastava |
dana |
noćenja |
|||||||
c) |
Školska ekskurzija |
4 dana |
3 noćenja |
|||||||
d) |
Posjet |
dana |
noćenja |
|||||||
4. |
Odredište |
Upisati područje, ime/imena države/država: |
||||||||
a) |
Područje u Republici Hrvatskoj |
Istra – Pula – Brijuni – Poreč – Rovinj – Hum – Plitvička jezera - Smiljan |
||||||||
b) |
Država/e u inozemstvu |
|||||||||
5. |
Planirano vrijeme realizacije (predložiti u okvirnom terminu od dva tjedna): |
26. |
svibnja |
29. |
svibnja |
2022. |
||||
Datum |
Mjesec |
Datum |
Mjesec |
Godina |
||||||
6. |
Broj sudionika: |
Upisati broj: |
||||||||
a) |
Predviđeni broj učenika |
40 |
s mogućnošću odstupanja za pet učenika |
|||||||
b) |
Predviđeni broj učitelja |
4 učitelja |
||||||||
c) |
Očekivani broj gratis ponuda za učenike |
JAVNI POZIV NA DOSTAVU PONUDA br. 01/2018
Osnovna škola Kneževi Vinogradi, Glavna 44, 31309 Kneževi Vinogradi, OIB: 38585506065 provodi projekt pod nazivom „ZaČuDDiMo zajedno“ koji je financiran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u sklopu Poziva za dostavu projektnih prijedloga „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja“.
U nastavku slijede privitci:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |