preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Udžbenici 2023./2024.

 

Udžbenike svih predmeta financira Ministarstvo znanosti i obrazovanja iz Državnog proračuna.

Grad Kaštela finacira radne bilježnice, kutije i školske mape.

Školsko zvono

 

 

 

PRIJEPODNE -  PRVO ZVONO  u 7:55

1.8:00-8:45 

2.8:50-9:35

3.9:40-10:25

VELIKI ODMOR - 10:25-10:40

4.10:45-11:30

5.11:35-12:20

6.12:25-13:10

 

POSLIJEPODNE - PRVO ZVONO u 13:55

1.14:00-14:45

2.14:50-15:35

3.15:40-16:25

VELIKI ODMOR - 16:25-16:40

4.16:45-17:30

5.17:35-18:20

6.18:25-19:10

 

 

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Provjeri svoje znanje
Prijedlozi

 

os-knezmislav@os-knezmislav-kastelsucurac.skole.hr

CARNet vijesti
Brojač posjeta

Stranica je posjećena

Free Site Counter

puta od 11. siječnja 2009.

Vijesti

Ča triba govorit, finila je i ova

O projektu…

Budućnost društva i njegov napredak temelji se na mladima. Sve uloženo u odgoj i obrazovanje mladih, ulog je za bolju budućnost. Izgrađujući vrijedne i zdrave mlade ljude, spremne preuzimanju odgovornosti, osigurava se put ka humanom i naprednom društvu.

Odgojno-obrazovni sustav postavio je ciljeve i zadaće usmjerene navedenom. No, Vijeće roditelja naše Škole također je željelo doprinijeti ovom cilju potičući povezanost i poboljšavajući suradnju Škole, roditelja, djece i Mjesta. Željeli su potaknu djecu i njihove roditelje na promišljanje o zajednici kojoj pripadaju i na osmišljavanje načina unaprjeđenja života u njoj. Jednako tako, htjeli su ukazati na vrijednost i važnost zavičajnosti, kao i važnost očuvanja i stvaranja kulturne baštine te poticati interes djece za prošlost i njeno istraživanje te promišljanje o budućnosti. Stoga su pokrenuli projekt pod nazivom Ča triba govorit za čiji ih je naziv inspirirala knjiga Tonča Petrasova Marovića...

 


Prvi korak u ovom projektu je, nedavno završen, natječaj za tekst himne Škole. Pišući himnu, učenici su stvorili literarni pleter kojim su iskazali svoj osjećaj pripadnosti i povezanosti sa Školom, Mjestom i njegovom bogatom poviješću. Učenički tekstovi bit će objavljeni u zbirci dječje poezije ilustrirane njihovim likovnim radovima.

Izabrani tekst bit će uglazbljen te će postati himna Škole. Time će učenici stvoriti trajnu vrijednost, što će ih, vjerujemo, potaknuti na daljnje stvaralaštvo i pružiti im osjećaj doprinosa zajednici u kojoj žive.

O natječaju…

U prvoj fazi projekta Ča triba govorit proveden je literarni natječaj za tekst himne Škole. Natječaj je proveden u dva dijela. Školske godine 2012./13. na natječaj je pristiglo 25 radova. Uvažavajući jednoglasno mišljenje povjerenstva za vrednovanje literarnih radova koje je glasilo: „Očekivali smo više i bolje“, Vijeće je roditelja učenicima odlučilo dati još jednu priliku kako bi bolje promislili o temi te poradili na sadržajnom, stilskom i umjetničkom izričaju.

Tako je školske godine 2013./14. natječaj ponovljen, ali i proširen likovnim natječajem na temu zavičajnosti. Ovog su puta pozvani i roditelji, djedovi, bake, učitelji… da zajedno s djecom sudjeluju u projektu pomažući im u istraživanju te da ih usmjeravaju i korigiraju  u njihovom literarnom stvaralaštvu.

Ovog je puta na natječaj pristiglo još 25 literarnih radova.

Svi pristigli radovi potpisani su zaporkom. Kako bi po završetku natječaja saznali autore, učenici su popunjene  obrasce, prijavnice sa zaporkom i osobnim podatcima, trebali predati u zatvorenim omotnicama u školsku knjižnicu.

U prvom i drugom dijelu natječaja svi su radovi vrednovani od strane stručnog povjerenstva u sastavu:

  • Maja Danek (Đurđica Kalebić*), učiteljica glazbene kulture​
  • Renata Dobrić, ravnateljica Gradske knjižnice Kaštela
  •  Zlata Dubravčić (Snježana Dude*),  učiteljica hrvatskog jezika
  • Esma Sarajčev, učiteljica razredne nastave
  • Milojka Vicetin, učiteljica razredne nastave

(*Đurđica Kalebić i Snježana Dude bile su  članice povjerenstva na prvom dijelu natječaja.)

Svaki je član povjerenstva samostalno i neovisno vrednovao svaki rad upisujući ocjenu od 1 do 5 u za to predviđeni obrazac. Po završetku pojedinačnog vrednovanja, održan je sastanak povjerenstva na kojem su pojedinačne ocjene objedinjena u Zbirnom ocjenjivačkom listu iz kojeg je vidljiva zbirna ocjena za svakog učenika.

Rezultati vrednovanja prvog i drugog dijela natječaja objedinjeni su u Završnom izvještaju povjerenstva za vrednovanje literarnih radova. U Izvještaju su iskazane zbirne ocjene svakog rada, brojčano i postotno (maksimalna zbirna ocjena je 25, odnosno 100%).

O rezultatima natječaja…

Nakon završenog postupka vrednovanja literarnih radova, otvorene su omotnice sa zaporkama kako bi se utvrdio identitet autora.

Tada je utvrđeno kako potpisani autor jednog rada nije učenik Škole. Tako, unatoč trudu, ta pjesma, prema propozicijama natječaja, ne može biti uvrštena u zbornik učeničkih radova. Istovremeno, uvidom u podatke o autorima, utvrđeno je da je jedan autor u cijelosti  istovjetan rad prijavio na prvom i drugom dijelu natječaja.

Uzimajući ovo u obzir, utvrdili smo da je na natječaj ukupno pristiglo 48 literarnih radova. No, za 7 radova nedostaju obrasci, prijavnice pomoću kojih bi otkrili identitet autora. U prilogu možete pogledati popis zaporki za koje nedostaju prijavnice te, ukoliko pronađete svoju zaporku, možete se javiti u školsku knjižnicu.

U prilogu možete pogledati i Završni izvještaj povjerenstva za vrednovanje literarnih radova.

Rad učenice Antonele Bilić-Prcić s ostvarenom zbirnom ocjenom  25 (100%), vrednovan je kao najuspješniji te će biti uglazbljen i postati himnom škole.

Na likovni je natječaj ukupno pristigao 51 rad. Radovi su također bili potpisani zaporkom, a identitet autora utvrđen je nakon sastanka i odabira povjerenstva. Povjerenstvo za vrednovanje likovnih radova u sastavu

  • Maja Bašić, učiteljica likovne kulture
  • Ada Danek, kustosica muzeja Podvorje
  • Jasminka Jurić, učiteljica razredne nastave

proglasilo je 5 najuspješnijih radova, a prvo mjesto zauzeo je rad Lana Borojević. Povjerenstvo je izdvojilo i ostale radove koji će biti objavljeni u knjizi.

Prvoplasiranim, ali i ostalim učenicima koji su sudjelovali u ovom natječaju, Vijeće roditelja čestita te najavljuje nastavak projekta za jesen za kada se planira tiskanje i predstavljanje najavljene  knjige  te objava himne škole.

Vijeće roditelja zahvaljuje i povjerenstvima na odazivu te uloženom trudu i vremenu te svima koji su potpora u realizaciji ovog projekta.

U prilogu možete pogledati i:

  • Izvještaj povjerenstva – najuspješniji literarni radovi
  • Izvještaj povjerenstva – najuspješniji likovni radovi
  • Popis zaporki za koje nedostaju podaci o autorima

Literarni radovi su u procesu korekture, lekture i redakture, a likovni  na grafičkoj pripremi  za tisak.

Evala Van  i zdravi bili!

Želimo svima MAŠO lipe litnje ferje!                                                                                                                            

Vijest pripremili: Nenad Arbunić, predsjednik Vijeća roditelja i Rea Antolić, knjižničarka

 

 

 


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirela Kovačević   datum: 18. 6. 2014.

 

 

HVALA NA POSJETI! 

 

UV 2022./2023.

Srijeda 21.8. 2024. u 8,30 sati

Srijeda 10.7.2024. u 10,00 sati

Utorak 25.6.2024. u 12,30 sati

Ponedjeljak 13.5.2024. u 13,10 sati

Utorak 6.2.2024. u 13,10 sati

Ponedjeljak 11.12.2023. u 13,10 sati

Srijeda 27.9.2023. u 13,10 sati

Utorak 29.8.2023. u 9,00 sati

Ponedjeljak 21.8.2023. u 9,00 sati

Utorak 11.7.2023. u 9,00 sati

Ponedjeljak 26.6.2023. u 12,30 sati

Četvrtak 1.6.2023. u 13,10 sati

Srijeda 15.2.2023. u 13,10 sati

 


Statut škole

Dopunska i dodatna nastava

Natjecanja

Priloženi dokumenti:
Vremenik-natjecanja 2023 2024-4.pdf


Upisi u srednje škole

 

                                                               https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_05_60_1046.html

 


Školski vrt


Sandučić povjerenja

Pravila škole


 


Red button

 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit!





preskoči na navigaciju