« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Uzevši u obzir zadovoljstvo naših učenika sudjelovanjem u projektnoj nastavi, Planom i programom rada Škole za školsku godinu 2011./12. predvidjeli smo tri projektna dana...
Prvi, pod nazivom Da sam odrastao, djeci bih..., održat će se u srijedu, 23.11.2011., povodom Sveopćeg dječjeg dana. Poštujući vaše želje i interese koje ste putem predstavnika iznijeli na Vijeću učenika donosimo prijedlog tema za projektni dan Škole bez nasilja. Kada se odlučite za jednu od ponuđenih tema prijavite svoje sudjelovanje jednom od voditelja do utorka, 22.11.2011. U jednoj radionici može sudjelovati do 25 učenika.
Više informacija o projektnom danu možete dobiti od učitelja ili putem web stranice naše Škole.
U prilogu pogledajte popis radionica i njihovih voditelja.
Priloženi dokumenti:
Popis_radionica_za_projektni_dan.pdf (292.06 KB)
Stop tabu temama! (Seksualno zlostavljanje djece)
Radionicu su održale nastavnice Jadranka Mihovilović i Mirela Kovačević s učenicima sedmih i osmih razreda.
Učenici su se putem prezentacije,
Jedno od pet
Kampanja Vijeća Europe za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom,
detaljnije upoznali s temom o seksualnom zlostavljanju djece.
Nakon toga, pročitavši ulomak iz knjige književnice Brigitte Blobel: Napuklo srce, učenici su iskazali svoje dojmove i doživljaj o djelu. Zamislili su da su učiteljica kojoj se Nina povjerila te iznijeli svoj najpovoljniji ishod razgovora.
Kratki sadržaj:
Djevojčica Nina živi s majkom, polubratom Tomom i očuhom Michelom koji je seksualno zlostavlja. U strahu je i boji se reći majci da je očuh zlostavlja. Očuh je, kad je imala samo 9 godina, prvi put seksualno napao. Michel joj prijeti da, ako ikome kaže, da će ona morati u dom i da će se onda cijela obitelj raspasti. U školi je postala loša, a učiteljica Hellwege je pokušala saznati što se događa da je toliko popustila u školi. Pritisak i užas kod kuće Nini su pomogli da se povjeri učiteljici . Učiteljica je prvo bila užasnuta, a onda pozvala očuha na razgovor . Povjerovala očuhovoj priči o lažljivoj djevojčici. Poslije toga, Nina je uplašena njegovim odlaskom u zatvor, njenim odlaskom u dom i obiteljskim siromaštvom i više nema hrabrosti nikome ispričati o tom kućnom užasu i shvaća da spasa nema. Nesretna je, zatvara se u sobu, željna da je posjeti Flo (prijatelj) i željna nečije pažnje i ljubavi . Flo i Nina razgovaraju, ona se boji da će je Flo odbaciti, ali njegovo razumijevanje, nježnosti strpljenje pomažu joj da započne liječenje svoje psihe. Nina želi postati NORMALNA. Michel je više ne proganja seksualnim napadima, ali svojim ponašanjem u njoj potiče strah od novih napada. Flo se osjeća bespomoćno, jer je i on dijete kao i Nina. Nema mogućnosti da je zaštiti od očuha i stalno strahuje za njenu sigurnost. Majka njene prijateljice Carmen je primi k sebi . Žena je odgovorna i vjeruje Nini, spremna joj je pomoći i pružiti utočište, ponuditi razumijevanje i nježnost. Objašnjava Nini da će borba i izlječenje biti dugi i bolni, ali da će na kraju ipak biti sve u redu.
Laura Šimunović, 7. c
Učiteljica Hellwege nema razumijevanja za Ninu.
Sličice nacrtale: Nikolina Kovač, Danijela Boljat, Petra Duvnjak, Snježana Delić, Vesna-Nikolina Roglić, 7. b
Da sam ja učiteljica Hellwege, imala bih razumijevanja za Ninu.
Sličice nacrtale:
Nikolina Sunara i Sara Karlović, 7. c
U prilogu pogledajte prezentaciju Jedno od pet koju su izradile učenice osmih razreda: Nikolina Radović, Matea Pavić, Josipa Šaran i Marinela Miolin.
S ciljem da djeci pokažemo kako se može jesti zdravu, a u isto vrijeme i ukusnu hranu, za ovaj projektni dan s učenicima smo pripremali upravo to- zdravu i ukusnu hranu.
Dan smo započeli dinamičnim predavanjem liječnice koja je učenicima pojasnila zašto treba jesti zdravu hranu.
Nakon predavanja učenici su u svojim učionicama zajedničkim snagama pripremali svoj dio menija- učenici 2.a razreda mazali su svježi sirni namaz na kruh, učenici 2.b razreda pripremali su voćni sok, dok su učenici 2.c razreda...
pravili voćnu salatu.
Učenici su se na ovaj način bliže upoznali sa zdravim namirnicama sami ih pripremajući i kombinirajući.
Nakon naporne pripreme jedna od naših učionica se trenutno pretvorila u veselu zalogajnicu gdje smo svi zajedno uz malo glazbe i puno veselja degustirali zdravu i ukusnu hranu koju smo sami pripremili.
U okviru projektnog dana Da sam odrastao, djeci bih... stručni suradnici, učiteljica defektologica i učiteljica engleskog jezika osmislili su i realizirali radionicu pod nazivom Bilo bi nam svima lipo kad bi.../It would be nice if... Sudionici radionice bili su učenici Posebne odgojno-obrazovnom skupine i Informatori juniori i ostali učenici koji su pokazali interes za sadržaj radionice.
Kroz radionicu učenici su uputili poruke na hrvatskom i na engleskom jeziku roditeljima i učiteljima pružajućim im uvid u vlastiti doživljaj škole i obitelji. Ujedno poručili su kako bi se oni postavili prema djeci/učenicima da su u ulozi roditelja/učitelja.
Svoje poruke uobličili su likovno i tekstualno i prikazali kroz Naš memorandum roditeljima i Naš memorandum učiteljima koji možete pogledati u prilogu.
Kroz FOTOGALERIJU možete osjetiti dašak atmosfere na radionici.
Posjetili su nas i naši školski "kuhari" zdrave hrane
23.11.2011.g. povodom Sveopćeg dječjeg tjedna organizirana je radionica za učenike 4.c razreda. Temu-Da sam odrastao djeci bih uklonio nasilje, podario svakodnevnu igru i izgradio kuću dobre zabave, učenici su obradili teoretski...
ali i praktično.
Cilj: Podići osjetljivost i osviještenost učenika za problem nasilja.
Osvijestiti osjećaje koji se javljaju u onih koji trpe nasilje.
Uspostaviti radionički način rada.
U teoretskom dijelu učenici su upoznali:oblike nasilja, faktore koji utječu na razmjere posljedica zlostavljanja djece (kratkoročne i dugoročne), razloge zlostavljanja i upoznali profil zlostavljača.
Razgovorom su iznosili svoja znanja, postavljali pitanja a na kraju iznosili i svoje stavove.
„ Sretno djetinjstvo je djetinjstvo bez nasilja.“
„Nitko ne smije trpjeti nasilje nego ga treba prijaviti.“
„ Kuća zabave omogućila bi djeci usmjeravanje misli na zabavu, druženje a ne na nasilničko ponašanje.“
U likovnoj radionici, radom u grupi osmislili su prostorije u kući dobre zabave. Kombiniranim tehnikama svaka grupa je uz klasične prostorije oslikala i jednu prostoriju STOP NASILJU (prostorija dobrih dijela, prostorija upoznavanja, prostorija sloge, prostorija prijateljstva i prostorija pristojnosti).
Radioničkim oblikom rada uvažavali su ideje drugih, zajednički pomagali u likovnom radu ali i izricanju zajedničkih misli (razumijevanje i suosjećanje za bol drugoga - djece koja su trpjela nasilje), prihvaćali različitosti i bili tolerantni u cjelokupnom radu.
Ostale slike pogledati u foto-galeriji
Srijeda 21.8. 2024. u 8,30 sati
Srijeda 10.7.2024. u 10,00 sati
Utorak 25.6.2024. u 12,30 sati
Ponedjeljak 13.5.2024. u 13,10 sati
Utorak 6.2.2024. u 13,10 sati
Ponedjeljak 11.12.2023. u 13,10 sati
Srijeda 27.9.2023. u 13,10 sati
Utorak 29.8.2023. u 9,00 sati
Ponedjeljak 21.8.2023. u 9,00 sati
Utorak 11.7.2023. u 9,00 sati
Ponedjeljak 26.6.2023. u 12,30 sati
Četvrtak 1.6.2023. u 13,10 sati
Srijeda 15.2.2023. u 13,10 sati