Učenici 1. razreda su tijekom rujna sudjelovali u čitaonicama i radionicama u knjižnici. Upoznali su knjižničarku te kroz priču o soviću Hugu saznali što sve kriju knjižnice, pa tako i njihova školska knjižnica. Naučili su samostalno pronaći knjige te ih posuditi. Slušali su neobičnu priču „Miš“, razgovarali o kućnim ljubimcima i brizi za njih te izradili svojeg neobičnog mišića koristeći se geometrijskim likovima. Slušajući „Priču o prometnim znakovima“ podsjetili su se kako se ponašati u prometu te na što ih upozoravaju znakovi koje vide na putu do škole.

Učenici 1.r. Matične i Područne škole Glogovac uključili su se u natječaj Bibliobusa „Moj Bibliobus-moja knjižnica“. Razgovarali smo o ovoj neobičnoj knjižnici na kotačima, a učenici su pokazali svoje likovne vještine i prikazali kako oni doživljavaju Bibliobus i što sve u njemu mogu pronaći. Učenici 1.r. Područne škole su i posjetili novi Bibliobus, razgledali knjige i prostor, a knjižničarka im je pripremila priču o „Čaroliji knjižnice“ kroz koju su se učenici prisjetili zašto je važno čitati knjige, ali ih i čuvati.


Za učenike 4.r. organiziran je posjet Bibliobusu tijekom kojeg su se okušali u igrokazu „Tužna slikovnica“, vidjeli kako izgledaju knjige koje se nemarnim ponašanjem unište te su i sami naučili popravljati oštećene knjige.

Učenici 5. razreda prisjetili su se osnovnih pojmova vezanih uz knjižnicu te saznali koje sve zbirke krije školska knjižnica. Sat je poslužio i za upoznavanje s knjižnicom i knjižničnom građom svih učenika, a ponajviše novih učenika i učenika koji su došli iz Područne škole Glogovac. Petaši su saznali kako se samostalno snalaziti u knjižnici, saznali su što je signatura te što znače oznake M, D, O, N i I na poleđini knjige. Naučeno su primijenili na pronalasku potrebnih lektira, a novim znanjima će im daljnje snalaženje knjižnicom nadalje biti olakšano.