preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kostrena

Login
Vozni red

Školski autobus od 7. siječnja 2020. godine - Općina Kostrena

Oglasna ploča
Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
U kojoj si od navedenih vještina najbolji/najbolja?








Arhiva dokumenata
Raspored zvonjenja

Razredna nastava (1. do 4. razred)

Predmetna nastava (5. do 8. razred)

 

 

Priloženi dokumenti:
Jelovnik 6.2.2023.-17.2.2023..pdf

Slobodne aktivnosti

Misionari

U izvannastavnoj grupi iz vjeronauka katoličkog "Misionari" sudjeluju učenici 2.b razreda. Učenici kroz učenje, igru i pjesmu ove školske godine izrađuju pojedinačno Bibliju koju će moći koristiti svi učenici.


Mali kreativci

Sudjeluju učenici 4.b razreda. Učenici se upoznaju s različitim kreativnim tehnikama te mogućnostima kreiranja raznih predmeta. Potiču se kreativne sposobnosti, ručni rad i radne navike.


Domaćinstvo

Svi učenici 2.b razreda sudjeluju u aktivnosti gdje jednom tjedno uče različite vještine i "kućanske" poslove kao na primjer :postavljanje stola, slaganje salveta, guljenje i rezanje voća i povrća, pečenje palačinku, šivanje, zašivanje gumba, sadnja biljaka i mnoge druge.
Učenici rado sudjeluju u svim aktivnostima i zapisuju recepte i postupke u svoje dnevnike domaćinstva.

Likovna grupa

Sudjeluju učenici od 5. - 8. razreda. Učenici razvijaju kreativnost, usvajaju pozitivan stav o vizualnim umjetnostima i kulturnoj baštini, razvijaju i primjenjuju nove vještine i likovne tehnike za prikazivanje vlastitih ideja, potiču razvoj kritičkog mišljenja, te njeguju osobni kulturni identitet.

Mali prirodoslovci

Sudjeluju učenici 4.a razreda. Istraživačkim metodama učenici dolaze do novih spoznaja o pojavama i procesima u prirodi te o prirodnoj baštini različitih krajolika Republike Hrvatske. Kroz pokuse i edukativne video zapise opisuju i zaključuju o uzročno-posljedičnim vezama među pojavama u prirodi.

 Mali poligloti (Engleski jezik)

Sudjeluju učenici četvrtih razreda. Na zabavan i ležerniji pristup radu učenici usvajaju dodatne sadržaje iz Engleskog jezika. Imaju slobodu predlaganja i odabira njima zanimljivih i pristupačnih tema. Potiče se kreativan rad i samostalnost u upotrebi stranog jezika.

Ekološka radionica

Uključeni su učenici 1.b razreda. Učenici uče o važnosti očuvanja prirode, upoznaju obnovljive izvore energije, razvijaju pozitivan stav prema okolišu, razvijaju svijest i spoznaju važnost očuvanja prirode za buduće generacije, razvijaju inovativnost, kreativnost i maštovitost te kroz likovne radove prenose eko poruke. Učenici će se uključiti u izradu školskog vrta.


Čitateljski klub

Sudjeluju učenici 4.c razreda. Učenici razvijaju vještinu čitanja, interpretativnog čitanja te razumijevanja pročitanog teksta. Razvijaju pozitivan stav i interes za čitanje te kreativno i kritičko mišljenje. U suradničkom okruženju uče kako iznositi i prezentirati svoj rad drugima. 

Novinarska grupa

Sudjeluju učenici 5.c razreda. Učenici uče o medijima i novinarstvu. Usvajaju teorijska znanja o poslovima novinara i osnovnim novinarskim načelima. Uče i uvježbavaju pisanje temeljnih novinarskih vrsta i oblika. Pisano se izražavaju u skladu s normom hrvatskoga jezika, razvijaju kreativnost i kritičko mišljenje. 

Zbor

Sudjeluju učenici od 2. do 8. razreda. Izražavanje pjevanjem i pokretom je svakom djetetu prirodno. Izborom kvalitetnih pjesama na hrvatskom i stranom jeziku te čakavskom dijalektu koje su prikladne dječjem uzrastu, nastoji se razvijati glazbeni ukus kod učenika, graditi identitet, produbiti shvaćanje glazbenih sastavnica kroz aktivnosti slušanja i vlastitog izražavanja samostalno i skupno. Djeca glazbu izvode na javnim priredbama u kontekstu raznih aktivnosti i svečanosti škole te događaja lokalne i šire zajednice.


Školski vrt

Sudjeluju učenici 5. do 8. razreda. Svrha je uređenje i rad u mediteranskom školskom vrtu i povrtnjaku, razvijanje ekološke svijesti i pravilnog odnosa prema prirodi i živim bićima. Učenici usvajaju znanja o principima pravilnog održavanja ekološkog vrta i očuvanja zavičajnih (autohtonih) vrsta, upoznaju se s različitim tehnikama potrebnim za radu vrtu, razvijaju motoričke i komunikacijske vještine te uče o svrsi i potrebi za očuvanjem okoliša.

Učenička zadruga "BROŠTULIN"

Sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda. Učenici su uključeni u cjelokupan proizvodni proces od njegova planiranja do tržišnog i drugog vrednovanja rezultata rada u okviru radionica Učeničke zadruge. Razvijaju sklonosti, interese i sposobnosti te stječu, produbljuju i primjenjuju biološka, tehnička, gospodarska, društvena znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces. Učenici razvijaju i njeguju radne navike, vrijednosti i stvaralaštvo, stječu znanja i svijest o potrebama očuvanja prirode, kao i njegovanja baštine i pučkog stvaralaštva, te stvaraju preduvjete za prijenos i praktičnu primjenu znanja u životu i lokalnoj sredini.


Klub mladih tehničara

Sudjeluju učenici 6. i 7. razreda. Cilj je poticanje i njegovanje stvaralaštva djece preko problemske nastave, eksperimentiranja i konstruiranja tehničkih tvorevina. Učenici se služe različitim tehnika obrade drva (brušenje, bušenje, spajanje, lijepljenje, graviranje).

Mladi informatičari

Sudjeluju učenici 5. i 6. razreda. Cilj aktivnosti je da učenici stječu nove vještine i pokažu svoja znanja sudjelovanjem u različitim tehničkim i informatičkim aktivnostima. Pri korištenju računalne tehnologije oni razvijaju vještine rješavanja problema i kritičko mišljenje.


Recitatorska grupa

U recitatorskoj grupi sudjeluju učenici 3.b razreda. Na satovima se uvježbavaju i izvode razni književno-umjetnički tekstovi poput pjesama i igrokaza. Tekstovi se interpretiraju, izražajno čitaju te dramatiziraju i izvode. Tematski su povezani s važnim događajima, datumima i godišnjim dobima koji se prigodno obilježavaju. Učenici izvođenjem usavršavaju dikciju, razvijaju pravilnu artikulaciju glasova i intonaciju, njeguju kvalitetu glasa te razvijaju pozitivan stav i interes za književnost.

Dramska grupa

U dramskoj grupi sudjeluju učenici 2.a odjeljenja. Namijenjena je učenicima koji pokazuju sklonosti prema dramskom izričaju kao i onima koji isto žele naučiti. Učenici razvijaju vještinu dramske verbalne i neverbalne komunikacije, samopouzdanje, pozitivnu sliku o sebi, toleranciju, strpljenje, zadovoljavaju potrebu za igrom i zabavom.


Knjižnični čitalički klub

Za učenike koji to žele od 2. do 6. razreda. KČK prezentira rad na web stranici.

Razmišljaonica

Uključeni su učenici 1.a razreda. Cilj je razvijanje kompetencija u području socijalno-emocionalnog učenja i prihvaćanja sebe u novoj životnoj ulozi učenika te prevencija i/ili korekcija problemskih ponašanja uz naglasak na razvoj empatije.

Plesna skupina

Uključeni su svi učenici 2.b razreda CN-e kroz fizičku aktivnost s pozitivnim zdravstvenim učincima. Ples karakterizira pokret te ima mnoge psihološke dobrobiti.Stvara i podržavajuće školsko okruženje kao i suradničku atmosferu u razredu koja osigurava bolju mogućnost zadovoljavanja učeničkih potreba,jačanje socijalnih veza,poticanje učenika na kreativnost,usredotočenost,razvoj ritma i koordinacije.

Povijesna grupa

Učenici stječu potrebna znanja i vještine za bolje razumijevanje i vrednovanje nacionalnog i lokalnog povijesnog i kulturnog nasljeđa, stavljajući ga u širi regionalni, europski i globalni kontekst. Učenici razvijaju povijesno mišljenje, rješavaju zadatke iz područja povijesti na višoj razini (priprema za natjecanja iz povijesti), razvijaju sposobnosti korištenja povijesne karte, povijesnih izvora, timskog rada, kreativnosti i prezentacijskih vještina.


Šah

U izvannastavnoj aktivnosti sudjeluje dio učenika 6.b razreda. Cilj aktivnosti je planiranje razvijanja kulture natjecanja, strateško i logičko razmišljanje, rješavanje problema i snalaženje u problemskim situacijama.

Projektna grupa

U školi djeluje Projektna grupa. Trenutno ima dvadesetak članova (učenici od 5.do 8.razreda). Radom mentorira profesorica hrvatskoga jezika Silvana Kopajtić Zurak.
Ciljevi Projektne grupe jesu: ovladati svim fazama nastanka projekta, znati prezentirati rezultate projekta široj javnosti, istražiti, bilježiti i koristiti nova znanja stečena na terenu (muzejima, galerijama, sakralnim spomenicima u Republici Hrvatskoj i u inozemstvu), ovladati socijalnim vještinama komunikacije unutar grupe i šire.
Teme projekata u dosadašnjem radu bile su:
Znanstvene metode u službi kulture – digitalni alati – Usporedba Šibenske katedrale i Katedrale Notre Dame
Čitajmo Dubrovnik digitalnim alatima, posjetimo Grad Ruđera Boškovića, Vlahe Bukovca, Ivana Gundulića!
Od Botticellija i Michelangela do Dantea (čitajući istražujemo)
Svjetlosno onečišćenje
Umjetna inteligencija
Nova istraživanja svemira i niz drugih tema.
U projektni rad uključeno je i istraživanje na terenu. Do sada su učenici u okviru projektne nastave posjetili Rim, Milano, Pompeje, Prag, Beč, Brno, Željezno, Prisiku (Mađarska)Češki Krumlov, Graz.
Ostvarena je suradnja s Gradišćanskim Hrvatima u Gradišću i Hrv
atskom katoličkom misijom u Beču.




preskoči na navigaciju