« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U izvannastavnoj grupi iz vjeronauka katoličkog "Misionari" sudjeluju učenici 2.b razreda. Učenici kroz učenje, igru i pjesmu ove školske godine izrađuju pojedinačno Bibliju koju će moći koristiti svi učenici.
Sudjeluju učenici 4.b razreda. Učenici se upoznaju s različitim kreativnim tehnikama te mogućnostima kreiranja raznih predmeta. Potiču se kreativne sposobnosti, ručni rad i radne navike.
Likovna grupa
Mali prirodoslovci
Mali poligloti (Engleski jezik)
Ekološka radionica
Uključeni su učenici 1.b razreda. Učenici uče o važnosti očuvanja prirode, upoznaju obnovljive izvore energije, razvijaju pozitivan stav prema okolišu, razvijaju svijest i spoznaju važnost očuvanja prirode za buduće generacije, razvijaju inovativnost, kreativnost i maštovitost te kroz likovne radove prenose eko poruke. Učenici će se uključiti u izradu školskog vrta.
Čitateljski klub
Novinarska grupa
Zbor
Sudjeluju učenici od 2. do 8. razreda. Izražavanje pjevanjem i pokretom je svakom djetetu prirodno. Izborom kvalitetnih pjesama na hrvatskom i stranom jeziku te čakavskom dijalektu koje su prikladne dječjem uzrastu, nastoji se razvijati glazbeni ukus kod učenika, graditi identitet, produbiti shvaćanje glazbenih sastavnica kroz aktivnosti slušanja i vlastitog izražavanja samostalno i skupno. Djeca glazbu izvode na javnim priredbama u kontekstu raznih aktivnosti i svečanosti škole te događaja lokalne i šire zajednice.
Školski vrt
Učenička zadruga "BROŠTULIN"
Sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda. Učenici su uključeni u cjelokupan proizvodni proces od njegova planiranja do tržišnog i drugog vrednovanja rezultata rada u okviru radionica Učeničke zadruge. Razvijaju sklonosti, interese i sposobnosti te stječu, produbljuju i primjenjuju biološka, tehnička, gospodarska, društvena znanja iz područja važnih za cjelokupan proizvodni proces. Učenici razvijaju i njeguju radne navike, vrijednosti i stvaralaštvo, stječu znanja i svijest o potrebama očuvanja prirode, kao i njegovanja baštine i pučkog stvaralaštva, te stvaraju preduvjete za prijenos i praktičnu primjenu znanja u životu i lokalnoj sredini.
Klub mladih tehničara
Mladi informatičari
Sudjeluju učenici 5. i 6. razreda. Cilj aktivnosti je da učenici stječu nove vještine i pokažu svoja znanja sudjelovanjem u različitim tehničkim i informatičkim aktivnostima. Pri korištenju računalne tehnologije oni razvijaju vještine rješavanja problema i kritičko mišljenje.
Recitatorska grupa
Dramska grupa
U dramskoj grupi sudjeluju učenici 2.a odjeljenja. Namijenjena je učenicima koji pokazuju sklonosti prema dramskom izričaju kao i onima koji isto žele naučiti. Učenici razvijaju vještinu dramske verbalne i neverbalne komunikacije, samopouzdanje, pozitivnu sliku o sebi, toleranciju, strpljenje, zadovoljavaju potrebu za igrom i zabavom.
Knjižnični čitalički klub
Razmišljaonica
Plesna skupina
Povijesna grupa
Učenici stječu potrebna znanja i vještine za bolje razumijevanje i vrednovanje nacionalnog i lokalnog povijesnog i kulturnog nasljeđa, stavljajući ga u širi regionalni, europski i globalni kontekst. Učenici razvijaju povijesno mišljenje, rješavaju zadatke iz područja povijesti na višoj razini (priprema za natjecanja iz povijesti), razvijaju sposobnosti korištenja povijesne karte, povijesnih izvora, timskog rada, kreativnosti i prezentacijskih vještina.
Šah
Projektna grupa
U školi djeluje Projektna grupa. Trenutno ima dvadesetak članova (učenici od 5.do 8.razreda). Radom mentorira profesorica hrvatskoga jezika Silvana Kopajtić Zurak.
Ciljevi Projektne grupe jesu: ovladati svim fazama nastanka projekta, znati prezentirati rezultate projekta široj javnosti, istražiti, bilježiti i koristiti nova znanja stečena na terenu (muzejima, galerijama, sakralnim spomenicima u Republici Hrvatskoj i u inozemstvu), ovladati socijalnim vještinama komunikacije unutar grupe i šire.
Teme projekata u dosadašnjem radu bile su:
Znanstvene metode u službi kulture – digitalni alati – Usporedba Šibenske katedrale i Katedrale Notre Dame
Čitajmo Dubrovnik digitalnim alatima, posjetimo Grad Ruđera Boškovića, Vlahe Bukovca, Ivana Gundulića!
Od Botticellija i Michelangela do Dantea (čitajući istražujemo)
Svjetlosno onečišćenje
Umjetna inteligencija
Nova istraživanja svemira i niz drugih tema.
U projektni rad uključeno je i istraživanje na terenu. Do sada su učenici u okviru projektne nastave posjetili Rim, Milano, Pompeje, Prag, Beč, Brno, Željezno, Prisiku (Mađarska)Češki Krumlov, Graz.
Ostvarena je suradnja s Gradišćanskim Hrvatima u Gradišću i Hrvatskom katoličkom misijom u Beču.