Priča na dar
Autor: Ivana Ostrički, 5. 4. 2012.
Povodom 2. travnja - Međunarodnog dana dječje knjige učenici skupine Mladi knjižničari – animatori kulture poželjeli su uljepšati jedan školski sat svojim prijateljima iz 1. i 2. razrednih odjela matične škole. Budući da je 2. travnja prvi dan proljetnog odmora učenika, naše smo iznenađenje pripremili u petak, posljednjeg dana nastave.
Zadovoljstvo je bilo obostrano: naši glumci petaši radovali su se ovakvom posjetu najmlađim učenicima škole te su marljivo uvježbavali čitanje priča i pripremanje igrokaza, a učenici 1.a i b te 2.a i b razreda iznenadili su se neočekivanim posjetom naših glumaca, psihologinje i knjižničarke.
Budući da nismo željeli izići iz okvira redovnog programa nastave hrvatskog jezika 1. i 2. razreda, za odabir priča obratili smo se učiteljicama Jasmini Vidaković, Anici Janković, Ljiljani Kubaša, Mihaeli Pokrivka i Andrijani Buljan.
U 1.a razredu lektirnu priču Hrabrica Željke Horvat-Vukelja pročitali su učenici 5.a i b razreda Lea Horvatek, Lara Vanevska, Laura Kalazić, Marta Štajhofer i Matija Lazar, koji su svojim izražajnim čitanjem i glumačkim talentom nasmijali učenike.
Budući da su učenici 1.b razreda prema planu i programu nastave hrvatskoga jezika trebali upoznati obilježja igrokaza, učenice 5.c razreda Ines Katruša, Vanesa Kanis i Klara Farkaš s radošću su im prikazale igrokaz Jadranke Čunčić-Bandov Zaboravljiv zeko, za koji su na susretima skupine Mladi knjižničari osmislile i izradile neobične unikatne lutke.
U 2.a i b razredu pročitali smo priču Sunčane Škrinjarić Zeleni mjesec. Tekst se nalazi u čitanci drugoga razreda, ali i u zbirci priča Dva smijeha, koja se nekada nalazila na popisu lektire te koju su učenici upoznali na ovom školskom satu. Uz učenike 5.c razreda Mateu Puhanić i Roberta Katavića te školsku knjižničarku, druge je razredne odjele posjetila i psihologinja Ana Kuric. Budući da od ove školske godine u našoj školi provodimo školski program učenja i čitanja s razumijevanjem, psihologinja i knjižničarka željele su učenicima približiti metodu oblikovanja senzornih slika i čitanja s pitanjima na umu, koje pomažu boljem razumijevanju teksta i motiviraju ih za čitanje. Učenici su se, iako u početku stidljivi, hrabro uključili u aktivan razgovor, u kojem smo zaključili da svatko od nas na drukčiji način zamišlja i doživljava likove i događaje u tekstu.
Učenici koji su sudjelovali u čitanju i izvođenju igrokaza zaslužili su velike pohvale za svoj izniman trud i predani rad. U ovo vrijeme darivanja pokazali su da dar, iako nema materijalnu vrijednost, može biti velik ako je iskren i dolazi iz srca!
Sretan i blagoslovljen Uskrs,…
…od srca!
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |