Škola stvaralaštva Novigradsko proljeće
Autor: Marija Ivanković, 11. 7. 2013.
Učenik 5.a razreda, Filip Kasapović, sudjelovao je ove godine u školi stvaralaštva Novigradsko proljeće.
Škola stvaralaštva, Novigradsko proljeće, potiče darovite učenike u školama općenito da razvijaju svoju darovitost. Cilj ove škole je potaknuti učenike i učitelje da se ozbiljnije počnu baviti poticanjem stvaralačkog mišljenja u školi tj. „osloboditi ih“ i otvoriti“ za stvaralaštvo u nastavi.
Kako navodi prof. dr Ana Sekulić-Majurec : …stvaralačko mišljenje najšire možemo odrediti kao sposobnost izuzetno kvalitetne upotrebe misaonih procesa, koja se ispoljava u originalnim idejama i produktima u raznim područjima ljudske djelatnosti, posebno u području umjetnosti i znanosti.
Osobine stvaralačkog mišljenja su : originalnost, divergentnost, fluentnost mišljenja, fleksibilnost, misaona transformacija, radoznalost,nezavisnost mišljenja, inventivnost, smislenost za improvizaciju, otvorenost za nova iskustva i brzo i lako povezivanje.
Dalje navodi… da su mnoga istraživanja pokazala da tijekom školovanja opada kreativnost učenika. No važno je znati da kreativne osobe predstavljaju kadrovski potencijal svake zemlje i oni su najznačajniji čimbenik razvoja…pri tome je najvažnije poticati učenike da pitaju, oslobađati ih straha od pogrešnih odgovora, ohrabrivati ih u davanju novih ideja i nikad ne ismijavati njihove odgovore!!!
O svojim zapažanjima i svojem sudjelovanju na kreativnoj scenskoj radionici učenik Filip Kasapović komentira :
„U okviru škole stvaralaštva, Novigradsko proljeće, organizirano je dvadeset radionica. Osobno sam sudjelovao u scenskoj radionici. Organizacija tijekom dana bila je odlična. Ustajali smo ujutro u 6. 30.Doručak je bio od 7.00 do 8.30.PŠoslije doručka pripremali smo se za školu koja je počinjala u 9.00. i trajala sve do 13.30. Poslije smo imali ručak u odmor, a zatim opet škola od 16.00-18.30. Večera je bila u 19.00.
U scenskoj radionici, koju sam ja pohađao, vježbali smo glumu. Kroz pokrete mimike, radili smo temu kuhinje, putovanja, grada i dr. tako sam naučio pokrete mimike koji su vrlo bitni za glumu. Naučio sam puno način kako mimikom pokazati određenu temu. To mi je novo iskustvo jer sam do sada uvijek glumio izgovarajući naučeni tekst. Mislim da će mi to puno koristiti u mojoj glumačkoj karijeri.
Tijekom boravka, išli smo u šetnju Novigradom, posjetili smo crkvu, a završnicu smo imali u športskoj dvorani u Novigradu.
U završnom dijelu, sudionici svih 20 radionica prezentirali su što su naučili.
Npr. filmska radionica snimila je cijeli film, plesna je izvela plesnu točku, scenska je glumila, pjevačka pjevala, lutkarska je izradila lutke, radijska prezentirala svoju radio-emisiju, literarna čitala svoje pjesme, radionica slikovnica izradila je svoju slikovnicu itd.
Vidio sam tu puno onoga što zovu kreativnost kod nas učenika.
U sjećanju će mi posebno ostati ta priredba završnica, voditelj te priredbe i prijatelji s radionice.
Voditelja posebno pamtim jer je imao strpljenja i sve nam lijepo objasnio.
A poručio bih svima: Budite uporni jer se upornost isplati !!!
Također bih zahvalio svojim roditeljima na podršci.“
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |