Vijesti
Svjetski dan pčela 20. svibnja 2024. u OŠ kralja Tomislava Našice
Autor: Blaženka Crnov, 28. 5. 2024.
Prošli tjedan, od 20. svibnja do 24.svibnja 2024. g. u OŠ kralja Tomislava učenici i učiteljice A i B smjene obilježili su različitim aktivnostima Svjetski dan pčela.
Pogledali su dva kratka videa koja govore o pčelama koje im je ustupila pčelarka Anita Dragić . Gledajući video učenici su udisali miris pčelinje kuće. (otvorili su bočice u kojim se nalazio mirisni pripravak koji je dio pčelinje košnice) Učenici 2.c r. su kroz priču Bio jednom pčelar po imenu Oliver analizirali i interpretirali priču kako bi razvili svoje razumijevanje o pčelama. Kroz diskusiju i kreativne aktivnosti povezali su glavne motive priče s vlastitim iskustvima i razmišljanjima. Iz glazbene kulture naučili su pjevati pjesmu Bumbari i pčele i osmislili plesnu koreografiju. Iz likovne kulture pri prostorno-plastičkom oblikovanju pčele su poletjele i zazujale.
Pčelice su dobro proučili, pogledali i svašta novo o njima saznali ( imaju čak šest nogu). Pod INA Bakinim malim tajnama u goste im je stigla pčelarica Anita Dragić koja ih je počastila sa ukusnim pčelinjim proizvodom – pčelinjim sačetom. Svi su se složili da ukusno sače je bolje od bilo kojeg slatkiša. Nakon što su se zasladili ukusnim medom izašli su na školski cvjetnjak i pozdravili pčelice koje marljivo obilaze medonosno bilje. Čuvajmo i volimo pčele, one su život a bez njih neće biti niti nas!
Izvor: Mihaela Pokrivka
Tražilica
E twinning oznaka za 2022./2023.
Naša škola
Informacije za roditelje
Priloženi dokumenti:
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
Vrijeme je za školski obrok 3
Priručnik za pomoćnike
e-Dnevnik
Kalendar
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |