Radionica aktivnog slušanja održana u 7.e razredu
Autor: Vlatka Zahirović, 6. 3. 2011.
U utorak 1.3.2011. godine na satu razrednog odjela psihologinja Ivana Mihalj učenike 7.e razreda naučila je u drugom dijelu radionice komunikacijskih vještina „Kako aktivno slušati“.
Poznata latinska poslovica kaže: „Razlog zašto imamo dva uha, a jedna usta je da bismo više slušali, a manje pričali“. Ipak, većina ljudi radije govori nego sluša. Štoviše, dok drugi govore, oni smišljaju što će reći, čim sugovornik prestane govoriti ili ga prekidaju usred rečenice. Istraživanja pokazuju da čak 75% sadržaja koje iskomuniciramo se ignorira, krivo razumije ili odmah zaboravi. Dolazi do sve većih nesporazuma u komunikaciji. Zato je aktivno slušanje jako bitno.
Cilj ove radionice bio je da kroz razgovor i igru naučimo ponešto o komunikacijskim vještinama kako bismo te vještine mogli kasnije i primjenjivati u svakodnevnim životnim situacijama. Nakon ove radionice, učenici 7.e. razreda moć će primjenjivati tehnike aktivnog slušanja u svakodnevnim komunikacijama.
Učenici 7.e. razreda naučili su kroz ovu radionicu razlikovati znakove lošeg i dobrog, aktivnog, slušanja. Također, naučili su i primjenjivati neke od tehnika aktivnog slušanja kao što su: postavljanje pitanja, neverbalna i verbalna podrška i ohrabrivanje, sažimanje (parafraziranje).
Neki komentari djece nakon radionice:
«Slušajmo druge dok pričaju.»
«Zanimljivo je koristiti tehnike aktivnog slušanja.»
«Slušajmo jedni druge!»
«Trebamo slušati jedni druge, a ne ignorirati jer se onda osoba koja priča osjeća nelagodno. Trebamo obraćati pažnju na govornika.»
«Trebamo slušati druge kad pričaju jer ako ne slušamo oni se ne osjećaju dobro.»
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |