Projekt Čitamo mi, u obitelji svi
Autor: Ivana Ostrički, 29. 2. 2012.
Tijekom drugog polugodišta ove školske godine Hrvatska mreža školskih knjižničara provodi projekt poticanja čitanja Čitamo mi, u obitelji svi.
Cilj projekta je razvoj vještine čitanja, kao najvažnije vještine koju djeca trebaju svladati za uspješno učenje i snalaženje u životu, te poticanje ljubavi prema knjizi u obiteljskom ozračju, budući da su roditelji najveći uzori i autoriteti svojoj djeci do puberteta.
U projekt je, između više od 140 škola, uključena i Osnovna škola kralja Tomislava, Našice sa svojih pet odjela trećeg razreda matične i područnih škola. Svakim od njih kružit će naprtnjača s osam knjiga različitog sadržaja, od slikovnica i priča za djecu do romana za roditelje i priručnika za provođenje slobodnog vremena. Knjige će boraviti u obitelji od petka do srijede, nakon čega će učenik u razredu iznijeti svoje doživljaje čitanja u obitelji te knjige proslijediti sljedećem učeniku. Učiteljice Snježana Mataija, Matija Ravlić, Jelena Šimunović, Zdenka Kluk i Tatjana Šimunović rado su prihvatile ovakav način motivacije za čitanje, budući da se djeca u trećem razredu nakon ilustriranih slikovnica susreću s opsežnim romanima te ih je potrebno dodatno usmjeravati ka čitanju s razumijevanjem, zbog čega je nužna suradnja roditelja i škole.
Provedba ovoga projekta ne bi bila moguća bez financijske potpore Našičkog vodovoda i Športske zajednice grada Našica, zahvaljujući kojima je kupljena većina potrebne literature. Raduje nas što je vrijednost ovog projekta prepoznata u našoj lokalnoj zajednici, budući da škola odgaja članove društva koji će u budućnosti doprinositi gospodarskom i kulturnom razvoju svoga grada.
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |