« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Društvo „Naša djeca“ Zabok prepoznaje važnost bavljenja medijskim obrazovanjem te i dalje nastavlja s provedbom projekta „Mala početnica medijske pismenosti“ i vršnjačkom edukacijom u Osnovnoj školi K.Š. Gjalskog.
Društvo „Naša djeca“ Zabok nastavilo je s vršnjačkom edukacijom u šestim razredima Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskog Zabok u sklopu projekta „Mala početnica medijske pismenosti“ koju je provela voditeljica Dječjeg foruma Jana Borovčak i dječja vijećnica Lana Repovečki.
Djeci su kroz edukativno-kreativnu radionicu predstavljene vrste medija, prava djece vezana za medije i medijske sadržaje te se povela rasprava o pozitivnim i negativnim stranama medija. Puštena su im tri edukativna filma „Emotikoni“, „Prosvjed“ i „Reklama“ koji su snimljeni u sklopu Projekta, a prikazuju međusobnu otuđenost djece i želju za povratkom zajedničke dječje igre izvan doma i digitalnoga/virtualnoga svijeta; zatim film o dječjem prosvjedu zalaganja za pravila lijepoga ponašanja na internetu i društvenim mrežama te promotivna reklama vezana za rad Društva „Naša djeca“ Zabok unutar Dječjeg foruma i Dječjeg gradskog vijeća. Djeci su podijeljeni promo materijali: bilježnice, olovke i bedževi te set plakata s dječjim porukama za razrede kako bi i dalje promišljali i bavili se medijskim sadržajima. Među šestašicama i šestašima provedena je kratka anketa koje je pokazala slabo opće poznavanje značenja dječjih prava, kao i njihove povezanosti s medijima te je uočena potreba daljnjim bavljenjem medijskim sadržajima vezanim za medijsku pismenost u školama, kao i sadržajem dječjih prava, obaveza i odgovornosti.