« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U proteklom tjednu učenici razredne i predmetne nastave pokazali su svoju darovitost uključivši se u razne aktivnosti. Njihovu kreativnost, maštovitost i nove ideje možete pogledati pod OPŠIRNIJE.
1.C
Učenici 1. c razreda istraživali su kako napuhati balon bez puhanja.
2.C
Tijekom ovog tjedna realizirali smo temu iz Prirode i društva BRINEM O SEBI I OKOLIŠU.
Na satovima Dod. nastave ( PID ) i Sata razrednika proširili smo znanja o toj temi.
Uz ppt prezentaciju upoznali smo vjesnike proljeća, razna stabla i grmove koji cvatu sada u rano proljeće.
Učenici su upoznati s važnim datumima koje obilježavamo ovih dana : 21. 3. Svjetski dan šuma i 22. 3. Svjetski dan voda.
Učenici su izlagali o primjerima onečišćenja prirode koje su vidjeli u našem kraju, npr. bacanje smeća u potoke, u šumu itd.
Prepoznavali su i navodili primjere proljetnica koje su vidjeli u svojem zavičaju ili imaju u svojem dvorištu.
Na satovima Likovne kulture i na DOD iz PID slikali su cvijeće kolaž papirom i crtali proljetnice flomasterima.
Neki od likovnih radova izloženi su i na panou u predvorju škole.
Učiteljica: Ruža Novak
3.C
Djeca su u tjednu darovitih radila Izumljene glagole. Smišljali su Glagolski napitak u koji su ubacivali glagole. Zatim su povezivali pjesničke slike s osjetilima s kojima ih mogu doživjeti. Na kraju su pisali pjesmu Gospođa zima.
4.Š
Likovne aktivnosti:izrada uskršnjih pisanica kaširanjem balona, izrada prigodnih čestitki povodom Dana očeva
Istraživačke aktivnosti: prikupljanje podataka o zaštićenim proljetnim biljkama našeg zavičaja, potraga za postojećim biljkama u prirodi (visibabe,kockavica...), fotografiranje biljaka, izrada plakata na temu
Vode: Močvarna područja i PP-Kopački rit i Lonjsko polje, prikupljanje podataka i izrada brošura na temu( rađeno prije samog tjedna)
Literarne aktivnosti: samostalno stvaranje priče na temu dolaska proljeća, sastavljanje stihova na temu proljeća i šuma
5.D
HRVATSKI JEZIK
U sklopu Hrvatskoga jezika u Tjednu darovitih učenika učenici 8. c i 8. d razreda provodili su i realizirali projekt „Stvaram i pišem na glagoljici“ u trajanju od 4 školska sata. Učenici su bili podijeljeni u 6 grupa, a svaka je grupa dobila različite zadatke s različitim književnim vrstama. Dvije su grupe učenika imale zadatak osmisliti kratke znanstveno-fantastične priče sa zadanim zapletima na temelju naslova „Cijena Sfingina osmijeha“ i „Protuvremenska kapsula“, tema zadanih na ovogodišnjem literarnom natječaju SFERA. Treća i četvrta grupa trebale su osmisliti tri haikua na temelju motiva magla, proljetni cvat, rijeka; magla, buđenje, jutarnja rosa. Peta i šesta grupa trebale su osmisliti sonete na kajkavskom dijalektu pod naslovima „Zagorje je moj dom“ i „Čarolija zagorskih brega“. Na plakate različitih boja učenici su napisali svoje kreativne radove (samo dio priča) na latinici i na glagoljici (učenici su imali predložak glagoljičnih slova u svakoj grupi) te su plakat oslikali odgovarajućim motivima povezanima s tekstom. Osim što su se okušali u timskom pisanju književnih vrsta: znanstveno-fantastične kratke priče i tradicionalnih poetskih oblika – haikua i soneta, učenici su uspoređivali dva hrvatska pisma. Svoje su radove i plakate usmeno prezentirali – kreativne i domišljate tekstove, crteže i pisma.
Učenici 5. c i 5. d razreda osmišljavali su svoje kreativne pizza lektire na temelju pročitane knjige Sanje Pilić „Mrvice iz dnevnog boravka“. Učenici su tako znanja, spoznaje i dojmove iz knjige pretvorili u kreativan rad i osmislili raznolike detalje na kriškama te sakrili pitanja o knjizi unutar svoje pizze. Pitanja su postavljali drugim učenicima iz razreda koji su se javljali i uspoređivali svoje dojmove. Učenici su tako kreativno promišljali o knjizi, likovima, njihovim odnosima, temama koje ih zanimaju i koje su im bliske (prve simpatije, obiteljski problemi, odnos između braće, odnos među prijateljima, borba i želja za uspjehom), ali i pokazali svoje organizacijske vještine u kreiranju svojih radova.
Tina Marušić
5.A, 5.B, 5.C, 7.C