« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U Velikoj dvorani Gradske galerije Zabok u suradnji s Gradskom knjižnicom „Ksaver Šandor Gjalski“ Zabok u ponedjeljak, 8. studenoga 2021. s početkom u 18 sati održat će se predavanje dr.sc. Anite Peti-Stantić i dr.sc. Gordane Keresteš s temom „Zašto je djeci važno čitati od najranije dobi?“
Pozivamo roditelje, odgajatelje, učitelje i sve zainteresirane za važnost čitanja, posebice čitanja djeci, da nam se pridruže u Zaboku ili online putem Zoom aplikacije. S obzirom na ograničeni broj sudionika, prijave za sudjelovanje su obavezne na broj telefona 049 286 463 ili mailom na kajkaviana@gmail.com.
Više informacija na: https://kajkaviana.hr/zasto-je-djeci-vazno-citati-od-najranije-dobi-u-gk-zabok/
Svima koji se prijave na navedenu adresu kajkaviana@gmail.com šalje se i poveznica na Zoom sastanak ukoliko ne mogu fizički doći 8. studenog 2021. u 18 sati u Gradsku galeriju u Zaboku.
Anita Peti-Stantić završila je Filozofski fakultet u Zagrebu, magistrirala je na Sveučilištu Yale, a poslijediplomski studij nastavila na Sveučilištu u Beču. Redovna je profesorica na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i predstojnica Katedre za slovenski jezik i književnost. Napisala je nekoliko znanstvenih monografija, nekoliko desetaka znanstvenih članaka, veliki slovensko-hrvatski rječnik i niz drugih djela među kojima Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti te Znati(želja): zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove i to odmah? s Vedranom Stantić. Ove je godine bila nominirana za Svjetsku nagradu za pismenost (World literacy reward) u kategoriji akademske nagrade za izvanredan doprinos ne samo u književnosti, nego i u intelektualnom radu na istraživanju pismenosti.
Gordana Keresteš redovita je profesorica i predstojnica Katedre razvojne psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu gdje drži nastavu na preddiplomskom, diplomskom i doktorskom studiju psihologije. Istražuje razvoj djece i adolescenata, ulogu rizičnih i zaštitnih čimbenika u razvoju, odnose djece i roditelja te razvoj čitalačke pismenosti. Vodila je više znanstvenih i stručnih projekata. Objavila je nekoliko knjiga te više desetaka znanstvenih i stručnih radova u domaćim i međunarodnim časopisima. Članica je Povjerenstva za provedbu istraživanja za Nacionalnu strategiju poticanja čitanja, Upravnog odbora Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu i Savjeta znanstvenog časopisa Klinička psihologija.