« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kako na drugačiji način obraditi pročitanu lektiru najbolje znaju učenici 4.b razreda kojima je njihova učiteljica Biserka Krmek dala nadasve maštovit i kreativan zadatak. Nakon pročitane lektire „Družba Pere Kvržice” Mate Lovraka, učenici su trebali kutiju za cipele ili tenisice ukrasiti na način da podsjeća na neka mjesta radnje iz romana. U ukrašavanju su imali apsolutnu slobodu kreativnog izražavanja. Mogli su lijepiti, crtati, bojati, graditi uz pomoć predmeta koje su pronašli u kućanstvu. U kreativnom zadatku mogli su im pomoći roditelji u vidu smjernica, savjeta kako da što bolje odrade zadatak. U unutrašnjost kutije trebalo je postaviti 6 do 10 predmeta koji se spominju u romanu. To je bilo posebno bitno jer su gotove kutije donijeli na nastavu i uz pomoć nje prepričavali pročitano djelo. Na vanjsku stranu kutije ispisali su kratku bilješku o piscu, mjesto i vrijeme radnje, temu djela, popis glavnih likova i njihovu kratku karakterizaciju.
Ovakav zadatak bio je odmak od klasičnog načina obrade lektire koji će učenici sigurno dugo pamtiti, ali im je bila i odlična priprema za slične zadatke koji ih očekuju slijedeće nastavne godine kada će krenuti u 5. razred.
Njihove uratke „uživo” možete vidjeti u prostoru ispred ureda pedagoginje, a do tada možete ih pogledati u nastavku.