« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Program GLOBE predviđa redovita i kontinuirana učenička mjerenja i opažanja u neposrednom okolišu škole. Mjerenja i opažanja obavljaju se na području atmosfere, vode, tla i pokrova, a rezultati istraživanja se međusobno upotpunjuju i povezuju, čime se ostvaruje program cjelovitog praćenja stanja okoliša. Prikupljeni se rezultati unose u zajedničku bazu podataka na GLOBE serveru, koja je otvorena i preko interneta dostupna svim posjetiteljima na adresi www.globe.gov ili na GLOBE Hrvatska.
I naša škola marljivo je tijekom cijele školske godine pa čak i pod praznicima, pratila promjene u prirodi, bilježila sve podatke i slala ih u bazu podataka. Radili su to učenici pod budnim okom učiteljica, voditeljica GLOBE grupe: Snježane Turk, Milene Posavec i Vlaste Plečko.
Na temelju broja poslanih podataka učenici su sudjelovali na međužupanijskom natjecanju u Đurmancu gdje su za svaki poslani i grafovima potvrđen podatak dobili bodove. One škole koje su sakupile dovoljan broj bodova dobile su poziv na državnu smotru i natjecanje. Među njima, već osmu godinu za redom, bila je i naša škola čime se jako ponosimo.
Domaćin XVIII. državne smotre i natjecanja hrvatskih GLOBE škola bila je srednja Tehnička škola Daruvar. Našlo se u Daruvaru ukupno 29 osnovnih i 15 srednjih škola iz cijele RH i svi su se zajedno družili od 11. do 13. svibnja.
Kao predstavnici naše škole, na državnu smotru i natjecanje išli su učenici osmog razreda: Marko Lihter, Luka Burić i Luka Kolarić u pratnji učiteljica Snježane Turk i Milene Posavec.
Učenici su timski učestvovali u orijentacijskom natjecanju pri čemu su se snalazili uz kartu u obližnjoj šumi uz centar grada Daruvara. Na kontrolnim točkama, osim žiga, učenici su sakupljali i bodove za točne odgovore na pitanja koja se odnose na GLOBE protokole te korelirano gradivo geografije, kemije, biologije, fizike, informatike i matematike od 5. do 8. razreda. Pri tome im se još i mjerilo vrijeme potrošeno na cijeloj stazi. Dakle, orijentacijsko natjecanje podrazumijeva i sportsku spremnost ekipe i vještine timskog rada, orijentacije u prostoru te vještine primjene znanja. Uz sve to, postoji i element sportske sreće, što se primjerice odnosi na izvučeni startni broj. Naša je ekipa startala treća.
Naši su učenici rješavajući zadatke pokazali zavidno znanje i na kraju imali najviše bodova od svih osnovnih škola u znanju, no ukupan broj bodova smanjila je brzina u snalaženju. Uz OŠ Dubovac iz Karlovca koja je prva i OŠ Cetingrad koja je druga, naša je ekipa završila na trećem mjestu koje dijele s OŠ Mahično.
Iz naše županije s nama su još bile OŠ Matije Gupca iz Gornje Stubice koji su osvojili 12. mjesto i OŠ Konjščina, koji su osvojili 18. mjesto.
Čestitamo!