Školska godina 2024./2025.
9.9.2024. početak nastavne godine
niži razredi ujutro, viši razredi popodne
Raspored zvona,
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2024./2025.
Školska godina 2024./2025.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
POOS |
|||
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
I u ovoj školskoj godini nastavljamo s projektnim aktivnostima na razini cijele škole. Projekt pod nazivom Dani komunikacije i tolerancije trajao je tijekom studenoga u svim razredima škole, a vrhunac je bio 16. i 17. studenog uz Svjetski dan tolerancije. Povod za ovaj projekt bio je i Mjesec hrvatske knjige (15.10. – 15.11.) te Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje 18.11. Ishodi projekta stoga su bili povezani uz sve te obljetnice.
Više pročitajte u nastavku.
Projekt su provodili učitelji razredne i predmetne nastave, napose učitelji hrvatskoga jezika, učitelji stranih jezika, učitelji informatike, te svi razrednici, knjižničarka i pedagoginja. U projektu su sudjelovali svi razredni matične škole te Područne škole Nespeš i Područne škole Psarjevo.
Na SRZ-u svi su razredi izradili plakate o temi tolerancije i proveli o toj temi radionicu koju su preporučile pedagoginja Dolores Orbanić Biliškov i psihologinja Danijela Čuljak. Razrednici, učitelji i učenici kroz projektne aktivnosti razvijali su komunikacijske vještine učenika i toleranciju te druge važne životne vrijednosti (poštovanje, zahvalnost, spremnost na pomaganje, samopouzdanje, ljubaznost i dr.).
Važan cilj ovoga projekta bio je raditi na samopouzdanju učenika, vježbati kako prevladati tremu od javnog nastupa i kako se nositi sa strahom od iznošenja vlastitog mišljenja. Učenici su bili aktivniji u govornom sudjelovanju na nastavi, razvijali su sposobnost slušanja drugih i učili kako aktivno slušati. Mnogi od njih samostalno su prezentirati uz plakat ili prezentaciju koje su pripremili. Učenici su učili sudjelovati u raspravi, tolerirati drukčije mišljenje, bolje se ophoditi u razgovoru sa starijima, kulturno se izražavati i izbjegavati spontano odgovaranje i govorenje koje nije vezano za temu ili pitanje.
Projektne aktivnosti organizirale su se na satima razredne zajednice te kroz nastavne predmete. Učenici su mogli snimati videozapise intervjue, sudjelovali u raspravi ili parlaonici na satu hrvatskoga jezika, slušati predavanje gosta književnika i sudjelovati svojim pitanjima, držati kraća izlaganja o temama vezanim uz nastavni predmet, razgovarati s odraslima o važnosti komunikacije za suradnju, usmeno prepričavati priče, pisati i čitati svoje priče, slikopriče te učiti o govorništvu (tehnike svladavanja treme, struktura govora, upotreba stilskih sredstava i poslovica u govoru). Pokazali su i dobre vještine primjene raznih digitalnih alata (Kahoot, Mentimeter, Sway, Canva i sl.). Učenici su mogli učiti i kroz igru i druženje, primjerice, osmišljavajući zagonetke i pitalice te igrajući društvene igre.
Lidija Vešligaj, prof.