STRATEGIJA RAZVOJA ŠKOLE / ŠKOLSKI RAZVOJNI PLAN 2021./2022.
Kod planiranja sadržaja kurikuluma polazi se od interesa i potreba učenika, kao i posebnosti okružja u kojem se škola nalazi.
„Obrazovanjem si uljepšavamo svoje ja. Bez srama učimo i pitajmo! Ispitivanje i istraživanje korijeni su znanja, a mišljenje i razmišljanje put su do njega.“
Konfucije
Moto:
Ti to možeš!
Misija:
Kroz cjelovit razvoj kod učenika razviti kompetencije potrebne u 21. stoljeću i pripremiti ih za cjeloživotno obrazovanje i brzo prilagođavanje promjenama.
Vizija:
U školi u kojoj se svi dobro osjećaju i imaju jednake prilike, u školi u kojoj su učitelji visoko motivirani i profesionalni međusobnom suradnjom i partnerstvom škole, roditelja/skrbnika učenika i školskog okruženja ostvariti zajednički cilj – osposobiti učenike za samostalno učenje, razmišljanje i razvijanje vlastitih stavova, kritičnosti i samokritičnosti te poduzetništvo.
Vrijednosti koje njegujemo:
- strpljivost i upornost
- toleranciju
- suradnju
- komunikacijske vještine
- samopouzdanje i samopoštovanje
- odgovornost
- prijateljstvo
- brižnost
- pozitivan odnos prema prirodi
- zdrav način življenja.
Strategije razvoja:
- Sustavno i stalno unaprjeđivati nastavni proces, razvijati metode poučavanja, kvalitetu nastave kroz kontinuirani profesionalni razvoj, stručno usavršavanje i međusobni dijalog i suradnju učitelja.
- Razvijati informatičku pismenost i digitalne kompetencije učenika i učitelja kroz predavanja i radionice u školi i izvan.
- Razvijanje kreativnost i inovativnosti kod učenika - projekt GENERACIJA NOW 2022./2023.
- Kontinuirano osuvremenjivati i poboljšavati uvjete rada prvenstveno nabavkom pametnih ploča.
- Prepoznavati i prihvaćati potrebe i interese svakog učenika prilagođavajući poučavanje njihovim individualnim mogućnostima.
- Razvijanje cjelovite ličnosti učenika kroz poticanje pobjedničkog duha, samopouzdanja, kritičkog mišljenja, socijalnih i komunikacijskih vještina, međusobnog uvažavanja i povjerenja kod učenika u ozračje pozitivnog raspoloženja kroz međupredmetne teme, satove razrednika i sve nastavne predmete te izvanučioničku nastavu.
- Kod učenika razvijati odgovornost za vlastiti uspjeh, kao i odgovornost prema radu, životu, općem dobru kroz radionice stručnih suradnika, satove razrednika i svim nastavnim predmetima.
- Razvijanje ekološke svijesti (projekt sakupljanja staroga papira, baterija, rad u školskom vrtu i okolišu škole i sl.).
- Razvijanje partnerskih odnosa s roditeljima/skrbnicima na individualnim informacijama i roditeljskim sastancima i poticanje uz pružanje pravovaljanih informacija da poduzmu mjere za poboljšanje postignuća djeteta u učenju i napretka u ponašanju .
- Razvijati suradnju s roditeljima kroz rada na projektima u kojima bi se mogla iskoristiti njihova profesionalna znanja.
- Poraditi na vizualnom identitetu škole- lweb stranica, estetsko uređenje škole i okoliša.
- Animiranje učenika za suradnju i povezanost s lokalnom zajednicom kroz uključivanje u različite manifestacije izvan škole.
- Raditi na socijalnoj dimenziji kulture škole – međuljudski odnosi među svim sudionicima škole, u različitim situacijama i na različitim razinama kroz poštovanje i uvažavanje i međusobno kulturno ophođenje i suradnju.
- Provesti samovrednovanje i aktivno u analizu odgojno- obrazovnog rada i razvijanje strategije rada uključiti Tim za kvalitetu.
RavnateljIca:
Lidija Smrndić, mag. prim. educ.