preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Obavijesti

Školska godina 2024./2025. 

9.9.2024. početak nastavne godine

niži razredi ujutro, viši razredi popodne

Satnica škole

Raspored zvona, 

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2024./2025.

 

Raspored sati

Školska godina 2024./2025.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - - 8.c
5.N 6.N 7.N 8.N
Poveznice

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 804270
Ovaj mjesec: 3674
Ovaj tjedan: 655
Danas: 18
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Projekti

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

LISTOPAD 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
STRATEGIJA RAZVOJA ŠKOLE / ŠKOLSKI RAZVOJNI PLAN 2021./2022.
Lidija Smrndić / datum: 4. 10. 2021. 10:31

Kod planiranja sadržaja kurikuluma polazi se od interesa i potreba učenika, kao i posebnosti okružja u kojem se škola nalazi.

„Obrazovanjem si uljepšavamo svoje ja. Bez srama učimo i pitajmo! Ispitivanje i istraživanje korijeni su znanja,  a mišljenje i razmišljanje put su do njega.“

 Konfucije

Moto:

Ti to možeš!

Misija:

Kroz cjelovit razvoj kod učenika razviti kompetencije potrebne u 21. stoljeću i pripremiti ih za cjeloživotno obrazovanje i brzo prilagođavanje promjenama.

 Vizija:

U školi u kojoj se svi dobro osjećaju i imaju jednake prilike, u školi u kojoj su učitelji visoko motivirani i profesionalni međusobnom suradnjom i partnerstvom škole, roditelja/skrbnika učenika i školskog okruženja ostvariti zajednički cilj –   osposobiti učenike za samostalno učenje, razmišljanje i razvijanje vlastitih stavova, kritičnosti i samokritičnosti te poduzetništvo.

Vrijednosti koje njegujemo:

  •  strpljivost i upornost
  •  toleranciju
  •  suradnju
  •  komunikacijske vještine
  •  samopouzdanje i samopoštovanje
  •  odgovornost
  •  prijateljstvo
  •  brižnost
  •  pozitivan odnos prema prirodi
  •  zdrav način življenja.

Strategije razvoja:

  • Sustavno i stalno unaprjeđivati nastavni proces, razvijati metode poučavanja, kvalitetu nastave kroz kontinuirani profesionalni razvoj, stručno usavršavanje i međusobni dijalog i suradnju učitelja.
  • Razvijati informatičku pismenost i digitalne kompetencije učenika i učitelja kroz predavanja i radionice u školi i izvan.
  • Razvijanje kreativnost i inovativnosti kod učenika - projekt GENERACIJA NOW 2022./2023.
  • Kontinuirano osuvremenjivati i poboljšavati uvjete rada prvenstveno nabavkom pametnih ploča.
  • Prepoznavati i prihvaćati potrebe i interese svakog učenika prilagođavajući poučavanje njihovim individualnim mogućnostima.
  • Razvijanje cjelovite ličnosti učenika kroz poticanje pobjedničkog  duha, samopouzdanja, kritičkog  mišljenja, socijalnih  i komunikacijskih  vještina, međusobnog  uvažavanja i povjerenja kod učenika u ozračje pozitivnog raspoloženja kroz međupredmetne teme, satove razrednika i sve nastavne predmete te izvanučioničku nastavu.
  • Kod učenika razvijati odgovornost za vlastiti uspjeh, kao i odgovornost prema radu, životu, općem dobru kroz radionice stručnih suradnika, satove razrednika i svim nastavnim predmetima.
  • Razvijanje ekološke svijesti (projekt sakupljanja staroga papira, baterija, rad u školskom vrtu i okolišu škole i sl.).
  • Razvijanje partnerskih odnosa s roditeljima/skrbnicima na individualnim informacijama i roditeljskim sastancima i poticanje uz pružanje pravovaljanih informacija da poduzmu  mjere za poboljšanje postignuća djeteta u učenju i napretka u ponašanju .
  • Razvijati suradnju s roditeljima kroz rada na projektima u kojima bi se mogla iskoristiti njihova profesionalna znanja.
  • Poraditi na vizualnom identitetu škole- lweb stranica, estetsko uređenje škole i okoliša.
  • Animiranje učenika za suradnju i povezanost s lokalnom zajednicom kroz uključivanje u  različite manifestacije izvan škole.
  • Raditi na socijalnoj dimenziji kulture škole – međuljudski odnosi među svim sudionicima škole, u različitim situacijama i na različitim razinama kroz poštovanje i uvažavanje i međusobno kulturno ophođenje i suradnju.
  • Provesti samovrednovanje i aktivno u analizu odgojno- obrazovnog rada i razvijanje strategije rada uključiti Tim za kvalitetu.

                                                                        RavnateljIca:

                                                                        Lidija Smrndić, mag. prim. educ.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju