Nastava ujutro
1. sat: 08:00 - 08:45
2. sat: 08:50 - 09:35
3. sat: 09:45 - 10:30
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05
7. sat: 13:10 - 13:55
Nastava poslijepodne
0. sat: 13:10 - 13:55
1. sat: 14:00 - 14:45
2. sat: 14:50 - 15:35
3. sat: 15:45 - 16:30
4. sat: 16:40 - 17:25
5. sat: 17:30 - 18:15
6. sat: 18:20 - 19:05
Upute za pristup platformi Office365 za škole i aplikaciji MS Teams te ostalim aplikacijama office365 paketa pomoću tableta (ako nisu instalirani MS Teamsi)
Učitelji i učenici imaju pravo na besplatni Office365 paket. Klikom na fotografiju pogledajte upute za preuzimanje.
Sastavnice Kurikula
Školski kurikulum sadrži sve sadržaje, procese i aktivnosti koji imaju za cilj ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja na način da se promoviraju intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj djece/učenika. Uz službeni program, kurikul sadrži i one aktivnosti i sadržaje koje možemo smatrati neformalnim, a predstavljaju svojevrsnu specifičnost škole.
Školskim kurikulom utvrđen je plan i program rada škole kroz izbornu nastavu, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, te druge odgojno obrazovne programe i projekte. Kurikul podrazumijeva i uključuje opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo i kontrolu postignuća prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Pri izradi školskog kurikula stavljen je naglasak na specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Središte i polazište rada na sadržajima školskog kurikula jesu potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice. Bitne pretpostavke ostvarivanju ciljeva postavljenih u kurikulu su: postojanje stručne kompetencije učitelja, kvalitetna suradnja na relaciji roditelji – škola, podrška i pomoć lokalne zajednice.
Pored potreba i interesa naših učenika, roditelja i lokalne zajednice povećan je interes za etičku i moralnu perspektivu odgoja i obrazovanja. Nedostatak jasnih vrijednosti i /ili slabljenje vrijednosti u društvu odražava se krizom vrijednosti ili krizom morala. Zato školski kurikul pretpostavlja ostvarenje moralnih vrijednosti. Naše vrijednosne težnje u odgoju i obrazovanju dugoročne naravi su: znanje, demokratske vrijednosti, ljudsko dostojanstvo, pravednost, kulturni i nacionalni duh i domoljublje. Dominantnim postaje odgoj, a naglasak se stavlja na pravednost, poštovanje drugih ljudi, svijest o drugima, samosvijest, odgovornost, odanost, privrženost, briga o drugome, povjerenje i dr.
Obrazovni cilj će se artikulirati na način da učenike treba poučiti o prirodi, društvu, svijetu, drugima i sebi.