Mladi čuvari prirode na terenskoj nastavi
Autor: ANDREA BAKOVIĆ, 9. 6. 2015.
Nakon što su uspješno prošli teoretsku pripremu, mladi čuvari prirode naše škole uputili su se i na terensku nastavu koja se sastojala od dva dijela. Mihaela Češljar, Hrvoje Krstić, Lea Vuić i Josip Skoko sudjelovali su u projektu promatranja ptica i u edukaciji o biljnim i životinjskim vrstama u kontinentalnoj listopadnoj šumi.
17. travnja 2015. godine u suradnji s općinom Nijemci naši učenici su na terenu uz pomoć dalekozora i listića sa zadacima promatrali i bilježili učestalost pojavljivanja određenih vrsta ptica. Promatranje ptica održalo se u parku općine Nijemci i uz rijeku Bosut prema Đeletovcima gdje ih je vozio brod sv. Katarina.
6.svibnja 2015. godine mladi čuvari prirode posjetili su Park šume Kunjevci te se upoznavali sa različitim biljnim i životinjskim vrstama. Od životinjskih vrsta pažnja je bila usmjerena na kukce kao leptire i vretenca. Također su učili razlikovati i prepoznavati biljne vrste karakteristične za kontinentalnu listopadnu šumu kao što su hrast lužnjak, divlja trešnja, glog, klen, kozokrvina i dr.
Na Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan zaštite prirode u RH, 22. svibnja 2015.godine, mladim su čuvarima prirode Vukovarsko- srijemske županije svečano dodijeljene diplome, kape i majice. Učenici su bili oduševljeni time što su mogli učiti u prirodi i sudjelovati u njezinoj zaštiti. Na taj način su potvrdili da su naučili kako se pravilno i primjereno ponašati u prirode, snalaziti se i orijentirati pomoću karte i kompasa, razlikovati različite kategorije zaštićenih područja prirode koja su u najistočnijoj županiji, prepoznavati vrste drveća prema listu i različite vrste ptica u našoj neposrednoj blizini, osnovne pojmove i pravila ponašanja u prirodi.
Mirela Redžić
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |