preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login
Tražilica

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1682972
Danas: 72

Korisni linkovi

 

VJERONAUK
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poziv na izložbu
Autor: Katarina Pučar, 21. 11. 2024.

Učenici šestih razreda su kroz listopad i studeni izrađivali repliku Kovčega Saveza. Neki od najboljih primjeraka izloženi su u Etno-kutku koji se nalazi na prvom katu Osnovne škole "Ljubo Babić". 

Pozivamo sve zaintereseirane da obiđu izložu u kojoj su učenici pokazali svoj dodatni interes za nastavu katoličkog vjeronauka i ulagali u svoje vještine. 

Rad rukama i manualno izrađivanje predmeta imaju višestruke koristi za razvoj učenika:

Razvoj motoričkih vještina

Motorika uključuje upotrebu malih mišića u rukama i prstima. Učenici kroz ove aktivnosti uče kako precizno manipulirati predmetima, što im pomaže u svakodnevnim zadacima kao što su pisanje ili rezanje. Ove vještine su ključne za samostalnost i povjerenje u vlastite sposobnosti. Aktivnosti koje uključuju pomicanje tijela, balansiranje ili premještanje predmeta pomažu u razvoju koordinacije.

Poticanje maštovitosti

Kroz proces stvaranja, učenici istražuju različite materijale i tehnike, što potiče njihovu maštu i omogućava im da izraze svoju kreativnost.

Briga za emocionalni razvoj

Kroz stvaranje nečega vlastitim rukama, učenici doživljavaju osjećaj postignuća i ponosa. Ovo može povećati njihovo samopouzdanje i motivaciju za daljnje učenje i istraživanje i tako razvijaju emocionalnu inteligenciju.

Ulaganje u socijalnu interakciju

U projektima koji se izvode kod kuće, učenicima nekada pomažu članovi obitelji. Tako se povećava bliskost, te uči dijeliti resurse, komunicirati i raditi kao tim.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju