Također su doznali da je RH treća u svijetu po zaštićenim kulturnim dobrima pod zaštitom Unesco organizacije.
Naša zemlja je puna raznolikosti, prirodnih i kulturnih jer se stoljećima nalazila u različitim državama i carstvima.Upoznali smo nacin podjele baštine( pokretna dobra, nepokretna i duhovna) koje smo potkrijepili brojnim primjerima. Učenici su donijeli djelić obiteljske baštine i kratko izlagali pod parolom -Što je za mene baština?
Vidjeli smo funkcionalne predmete (mlinci za kavu, fenjeri, preslica, telefon sa brojčanikom na okretanje, vunene torbice koje dobija mlada djevojka kad se udaje, peškir za djevera u svatovima, ukrasne figurice, cjedilo, kantica za mlijeko, klofer za tepihe).
Učenici su osvjestili da baštinu treba čuvati, a duhovnu njegovati prenošenjem i održavanjem jer ona je ono što smo, iz čega izrastamo, dio našeg identiteta.