« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
Projekt "Čitamo mi, u obitelji svi" pokrenut je 2011. godine, a ima elemente nacionalnog, školskog i razrednog projekta. Nacionalni je projekt jer obuhvaća 142 škole ove školske godine, 288 razreda, te 5283 učenika. Školski je projekt jer obuhvaća zajednički rad učitelja i knjižničara s učenicima na promociji školske knjižnice. I na kraju, razredni jer uključuje sudjelovanje svih učenika trećeg razreda u zajedničkoj aktivnosti - čitanju.
Projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“, čiji je cilj poticanje čitanja i razvoj tehnike čitanja na način da se roditeljima ukaže na važnost čitanja pred djecom i s djecom uspješno smo priveli kraju.
Ove godine naprtnjača je krenula u veljači od obitelji do obitelji, od učenika do učenika, svake srijede i petka. Kada je naprtnjača prošla svoj put od prvog do zadnjeg učenika prijavljenih i zainteresiranih za projekt u 3.A (uč. Danijela Marjanović) i 3.B (uč. Branka Piletić) bio je kraj mjeseca svibnja. Naprtnjača je otputovala s knjižničarkom koja je pročitala „Bilježnicu dojmova“ oba razreda i teškom mukom odabrala po dva rada iz svakog razreda koji će biti nagrađeni. To su radovi učenika Mateje Mital i Marije Pejić iz 3.A i Šime Zoričića i Beate Blažević iz 3.B razreda. Dojmove možete pročitati na panou u holu škole.
Na ovaj način djecu se uključuje u model čitanja radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja. Roditeljima se skreće pozornost na činjenicu koliko je nezamjenjivo da tijekom nižih razreda budu uzor djeci u čitanju. Isto tako ukazuje im se na važnost svladavanja tehnike čitanja, te ih se upućuje kako da pomognu svojoj djeci u svladavanju čitanja.
knjižničarka Maja Milanović
Čitajući knjige nećeš usavršiti vještinu življenja. Život je neobuhvatno protjecanje: opire se svakom određenju. Čitajući knjige nećeš doprijeti do istine. Sve što je napisano , izmišljeno je – stvarnost se ne pokorava riječima. Čitajući knjige nećeš postati ni sretniji ni bolji – ali knjige moraš čitati da bi to shvatio.
Miro Gavran