« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
29. rujna održan je sastanak novog Vijeća učenika naše škole To je predstavničko tijelo učenika,a čine ga predsjednici svih razreda . Izabrani su predsjednik i zamjenik.
Nakon provedenog glasanja, predsjednica Vijeća učenika OŠ Ljudevita Gaja NG je Anja Kovačević iz 6.d , a zamjenik je Andi Vapenski, 7.d.Kako je Vijeće učenika tijelo koje predlaže nešto novo, pedagoginja Helena Kudra odradila je radionicu Moja škola, u kojoj su trebali izraziti svoje zadovoljstvo školom, SWOT analizom i radom u skupinama došli su do slijedećih pokazatelja:
Jake strane naše škole su:
-kvalitetni nastavnici, škola se unapređuje, ima lijep park, lijepo izgleda, ima dvoranu, u njoj se sklapaju prijateljstva, ima razne aktivnosti.
Slabe strane su joj:
-prekratki odmori, loša i hladna dvorana, loša hranu, nema garderobnih ormarića , nošenje papuča, previše domaće zadaće, previše sati nastave.
Koje su mogućnosti za poboljšanje:
Koje su prijetnje:
Za kraj su učenici navodili što očekuju od ovog vijeća. Najčešći odgovor je bio PROMJENE. Slijedili su odgovori : druženje, naučiti nešto novo i slično. Nadamo se da će vijeće i dalje raditi vrijedno i imati puno ideja , ali i dati svoj doprinos ostvarenju istih.
Rezultati iz ove radionice su zanimljivi i korisni za daljnje promišljanje i postupanje.