« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
Valentinovo se u našoj školi obilježava na različite načine- vrijedni članovi učeničke zadruge izradili su mnoštvo proizvoda koje su učenici mogli kupiti i nekoga razveseliti znakom pažnje, napisana su brojna pisma koja još traže put do srdaca kojima su namijenjena (nadamo se da će ih sva i pronaći), a sutra nas očekuje i ples za učenike sedmih i osmih razreda.
Još jedna aktivnost kojom smo obilježili Valentinovo je, u skladu s ljubavnom temom, radionica pod nazivom ''Odgovorno ponašanje u vezi'' u kojoj su sudjelovali učenici sedmih razreda. Ova je tema odabrana jer se naši učenici nalaze u osjetljivoj dobi adolescencije u kojoj neki mladi ulaze u prve ljubavne veze, a nemaju iskustva i vještina koje su im potrebne za uspostavljanje i održavanje kvalitetne veze. Prve ljubavi i veze prilika su za razvoj uzajamnih odnosa koji uključuju povjerenje, poštovanje, uvažavanje, podršku, iskrenost i prihvaćanje. Za neke mlade to iskustvo nije pozitivno jer se u vezama javljaju različite vrste pritisaka, kontrolirajućeg i ljubomornog ponašanja te različite vrste nasilja.
Zbog toga je cilj provedenih radionica bio kroz različite aktivnosti pomoći učenicima preispitati svoja uvjerenja i stavove o ljubavnim vezama, naučiti izraziti svoja očekivanja o partneru te poželjnim i neprihvatljivim ponašanjima u ljubavnoj vezi, naučiti prepoznati rodne stereotipe i osvijestiti svoja prava u vezi.
U nastavku možete vidjeti kako izgleda stablo dobre veze naših učenika!