« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
15. veljače 2018. u 11,30 krenula je realizacija projekta „Želim stablo“. Naime, opisom projekta zamišljeno je da će se oformiti „Mirisna gredica“ koju će zalijevati pumpa za zalijevanje programirana pomoću microbita.
Prvi zadatak- sijanje bilja za gredicu obavili su učenici odjel po posebnom programu 3. i 7. razreda: Filip Pranjić, Ivica Pranjić , Karlo Bartolović,Ana Domazetović, Helena Domazetović, Dario Đanija, Mario Terzić , Antonija Mikić, Petar Mamić , Andreja Petanić i njihove učiteljice Ljuba Jakić i Đurđica Kumić- Cindrić. Sve je popraćeno fotografijama koje je snimila učiteljica Tamara Franić. Učenici su pažljivo raspoređivali sjemenje u zemlju, pokrili slojem zemlje i pumpicom za vodu ga zalili. Sada predstoji zalijevanje i praćenje rasta biljaka. O posijanom sjemenju vodit će brigu naizmjence, jedan tjedan treći razredi, jedan tjedan sedmi razredi. Posude su smještene na osvijetljeno i zaštićeno mjesto u školi. Cijela radionica popraćena je ugodnom glazbom koja je djelovala smirujuće , ali i stimulirajuće na sve .