« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
Mnogi od nas su osjetili učinke kroničnog stresa kojemu nas je pandemija izložila, a procjenjuje se da je uslijed nje došlo do porasta anksioznih i depresivnih teškoća. Udruga Pozitiva osmislila je niz aktivnosti kojima je predviđeno pružanje pomoći i podrške učenicima. Cilj radionica je omogućiti djeci razmjenu iskustava i doživljaja u doba pandemije koronavirusa kroz razgovor, grupnu diskusiju, simultanu individualnu aktivnost (prisjećanje, razmišljanje, ekspresija doživljaja..)
Predviđene radionice pod nazivom „Pitaj me, pitat ću te“ provela je pedagoginja Helena Kudra u svojstvu suradnice Udruge.
Ovogodišnji osmaši ciljana su skupina koja se trebala prisjetiti kako im je bilo za vrijeme lockdowna, što su proživljavali, čega su se bojali, o čemu su razmišljali, kako su se ponašali, što su morali. Izradili su plakate na kojima su dali odgovore na ova pitanja. Diskutirali su o svakom predstavljenom plakatu i postavljali pitanja i davali odgovore na njih. Sljedeći zadatak bio je nabrojati na papir 10 stvari koje su im pomogle u tom teškom periodu. Učenici su se najbolje opuštali uz glazbu, šetnje sa kućnim ljubimcem, vožnjom bicikla, druženje s članovima obitelji, bavljenje raznim hobijima, pomaganje u kućanskim poslovima, košnja trave, pečenje kolača i slično. Iz ovih radionica saznajemo da da učenici žele razgovarati o ovoj temi , žele učiti kako se osnažiti i zadržati dobro mentalno zdravlje.