« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
U razdoblju od 20. do 27. svibnja u našoj su školi provedeni izbori za novi saziv Dječjeg gradskog vijeća. Tako su učenici viših razreda (petih, šestih i sedmih) mogli sudjelovati u kandidaturi za dječjeg vijećnika(cu).
Uvjeti za kandidaturu su bili :
Biti izabran za dječjeg vijećnika je čast, ali i odgovornost, a evo i imena kandidata i zamjenika:
KANDIDAT | ZAMJENIK |
Matej Plavac (7. b razred) | Jana Magdalena Trnka (7. d razred) |
Patricia Lang (6. a razred) | Paulina Lalić (6. a razred) |
Leonora Barišić (6. a razred) | Martina Rakitić (6. a razred) |
Matea Orešković (6. d razred) | Marina Bogdanović (6. d razred) |
Matija Ozdanovac (5. d razred) | Gabrijrla Mihaljević (5. d razred) |
Ana Ilijaš (5. d razred) | Helena Vuković (5. d razred) |
Filip Dautović (5. c razred) | Leona Pavić (5. c razred) |
Dječje gradsko vijeće predstavlja oblik suradničkog i partnerskog odnosa djece i odraslih, tj. lokalnih vlasti, radi sagledavanja stanja prava te boljeg rješavanja potreba djece. Neki od oblika djelovanja Dječjeg vijeća jesu: sastanci, sjednice i razne tematske radionice; radni boravci na terenu; susreti s gradonačelnikom i gradskom upravom; sudjelovanje predstavnika u raspravama od bitnog značenja za položaj, prava i potrebe djece na svim razinama; iniciranje rasprava i uključivanje u procese donošenja odluka; kontakti s Dječjim vijećima drugih gradova i općina; praćenje inozemnih iskustava; suradnja s Dječjim forumima; sudjelovanje u javnim manifestacijama grada; izrada namjenskih letaka i plakata o prijedlozima i potrebama djece…