« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
RODITELJI...
U ovom kutku možete pronaći mnoštvo zanimljivosti i tema koje Vam mogu pomoći u odgoju vaše djece.
Na slijedećim linkovima možete pronaći razne materijale i korisne savjete.
http://www.udrugaroditeljakpk.hr/
Listici za roditelje- sigurnost djece na Internetu.pdf
Medunarodni dan djece-OHRABRITE SVOJE DIJETE.doc
Paznja i ucenje.pdf
Polazak u skolu.pdf
Poremecaji paznje uz hiperaktivnost.pdf
Poucavanje disciplini.pdf
Sigurnije na Internetu i Filtriranje sadrzaja.pdf
Skolski neuspjeh za roditelje.pdf
Stvara li uporaba digitalnih tehnologija ovisnost i ima li elektroničkog nasilja ovogodišnja je tema kojom su se bavili učenici sedmih razreda na nekoliko satova razrednika. Kako bismo dobili sliku o pojavi nasilja na internetu provedena je anketa na koju su učenici dali svoje odgovore u digitalnom alatu Forms. Odgovorilo je 36 učenika 7.ab razreda. Slijede najzanimljiviji odgovori:
Koliko sati dnevno provedeš na internetu? |
2-3 sata |
Puno |
Provedem 4 sata dnevno. |
3 |
8 sati dnevno,ako ne i vise |
1 sat |
Oko 2 sata. |
većinu vemena(5 sati) |
1.30 |
Ne provedem dugo na internetu jedino ako je nešto za školu onda malo duže. |
Oko 2 |
Oko 2/3 sata |
4-6 |
3 sata |
5-6 sati dnevno |
2-4 sata dnevno. |
Oko 4 sata |
4 |
3 sata na mobitelu a 1 igram igrice |
1-2 |
više od 5 sati |
Od prilike 3 sata |
1 ili 2 |
Dva do tri sata |
Najmanje 5 sati |
Jedan do dva sata na dan. |
Oko 4 sata |
7 sati. |
Od prilike 6 do 7 sati. |
Previše. |
Na internetu dnevno provedem oko 2-3 sata ovisi ako imam puno zadaće ili posla toga dana. |
3/4 sata |
Dva do tri sata |
Dovoljno da nađem sve informacije koje mi pomažu u učenju i oko 3 sata za zabavu. |
Dovoljno za pomoć u učenju i oko 3 sata za zabavu. |
Za što koristiš internet?
Internet i mobitel koriste uglavnom za učenje i zabavu. Mobitel se koristi nešto više pri praćenju društvenih mreža. Daljnja pitanja:
Jesi li ikada doživio/la neki oblik nasilja na internetu?
da |
6 |
||
ne |
29 |
Jesi li sudjelovao/la u grupama za tračanje na internetu?
da |
3 |
||
ne |
32 |
Jesi li namjerno ignorirao/la druge učenike na internetu?
da |
8 |
||
ne |
28 |
Jesi li se lažno predstavljao/la (krivi podatci o sebi, izgledu, godinama i sl.)?
da |
6 |
||
ne |
30 |
Jesu li ti drugi učenici slali uvredljive poruke preko interneta ili mobitela?
da |
6 |
||
ne |
29 |
Jesu li drugi objavljivali tvoje fotografije na internetu bez tvojeg dopuštenja?
da |
4 |
||
ne |
32 |
Jesu li te drugi učenici isključivali na internetu?
da |
9 |
||
ne |
27 |
Je li ti netko slao poruke prostog sadržaja?
da |
5 |
||
|
ne |
31 |
Je li se nekada netko lažno predstavljao kao ti na internetu?
da |
6 |
||
ne |
30 |
Jesi li upoznat/ta s opasnostima na internetu i društvenim mrežama?
da |
33 |
||
ne |
3 |
Je li te kada nepoznata osoba s interneta pozvala na upoznavanje uživo?
da |
5 |
||
ne |
31 |
Kome bi se obratio/la u slučaju nekih problema?
Ohrabruje činjenica da bi najviše učenika, njih 30 odmah potražilo pomoć roditelja. Slijede prijatelje, braća i sestre.
Po čemu možeš zaključiti da je netko ovisan o internetu?
Po čemu možeš zaključiti da je netko ovisan o internetu? |
Mogu zaključiti da je netko ovisan o internetu, ako su stalno na mobitelu. |
Po tome što svaki dan zbog interneta zanemaruje svoju obitelj i prijatelje i ne zanima ga realnost nego samo virtualan svijet. |
Provodi cijelo vrijeme na njemu. |
Po tome što provodi većinu svoga vremena na internetu |
Pa ako na primjer izađe van s prijateljima i stalno bude na mobitelu ili ako na primjer nestane struje pa poludi zato što nema interneta. |
Po vremenu kojem provodi na internetu te nemogućnosti funkcioniranja bez interneta. |
Po dugoročnom korištenju interneta. |
Osoba ne može živjeti bez pogleda u mobitel. |
Ako stalno priča o tome i koliko puno igra igrica |
Po tome da je stalno na internetu i da se ne odvaja s interneta. |
Po tome što ne ispušta mobitel, provodi 3+ sata na njemu, ne komunicira s ljudima uživo... |
Kada stalno ima mobitel u ruci, stalno je na njemu i stalno govori o svoj mobitelu |
Često je na-mobitelu,računalu,laptopu... |
ako puno vremena provodi na internetu i ako živčan |
Da je neka osoba toliko ovisna o internetu da npr. mobitel ne ispušta 0-24h |
Po tome što na njemu provodi previše sati i ne može izdržati bez njega. |
Stalno priča o igricama, ničim se ne bavi drugim. |
Tako sto provodi previše vremena na njemu. |
kada stalno provodi vrijeme na njemu |
Stalno ga koristi |
jer stalno provodi vrijeme na internetu i i neprestano radi na internetu |
Po tome što provodi najviše vremena u danu ispred ekrana. |
STALNO je na mobitelu, tabletu.... |
Jer cijele dane provodi pred ekranom i često je aktivan na društvenim mrežama, svugdje nosi mobitel iako nema potrebe. |
Pa ako provodi puno vremena na internetu |
Po tome ako netko stalno ima potrebu biti na mobitelu koristiti mobitel i ostalo. |
Ukoliko ta osoba provodi previše vremena na internetu i društvenim mrežama. |
Svi smo ovisni. |
Ovisnik o internetu svaki dan provodi za ekranom. |
Ako ta osoba previše vremena provodi na internetu (društvenim mrežama i video igrama) i stvara tantrume kad mu/joj se oduzme uređaj. |
Mogu zaključiti da je netko ovisan o internetu po tome što stalno priča o internetu,aplikacijama sa interneta,ne druži se s puno osoba,jako puno vremena provodi vremena na mobitelu,laptopu,računalu,tabletu... |
Kada provodi većinu dana na internetu. |
Ako više provode vremena u digitalnom svijetu nego u stvarnom svijetu. |
Stalno je na internetu i zbog interneta ignorira druge. |
Ignorira druge da bi bio na internetu. |
Nakon anketiranja, učenici su u radionici koja je slijedila čitali različite priče o zlouporabi interneta ( lažno predstavljanje, dijeljenje fotografija bez dozvole, prihvaćanje prijatelja i pozivi na nalaženje u živo). Učenici su uočili pozitivne i negativne strane korištenja interneta, posebno u svakoj priči i na kraju zaključili koja su pravila ponašanja na internetu radi zaštite svoje sigurnosti. Za kraj su pogledali video „Lena je mislila da zna“ preporučenog iz kurikuluma Pet za net- Sigurnost djece na internetu u kojem se osvještava kod mladih da svaku zlouporabu interneta treba prijaviti. Bilo je zanimljivo i poučno!
Savjeti roditeljima
* Upoznajte se s online prijateljima svog djeteta